برای مشاوره تماس بگیرید :        02122890020       09123709242

قرص b2 برای چیست؟ ( عوارض قرص ب۲ یا بوپرنورفین بر اسپرم، کبد و … )

قرص b2 برای چیست

یکی از روشهای رهایی از دام اعتیاد که امروزه رواج پیدا کرده استفاده از دارو است که قرص b2 یکی از این داروهاست. دیده شده که افراد با مصرف این قرص دچار عوارض شدیدی شده‌اند و متاسفانه به این قرص وابستگی و اعتیاد پیدا کرده‌اند و حالا باید به فکر عوارض آن باشند.

اگر می‌خواهید بدانید قرص b2 چیست و چه تاثیری در روند درمان اعتیاد به مواد مخدر دارد و به طور کلی درباره‌ی قرص بوپرنورفین اطلاعات مفیدی بدست آورید و بدانید قرص ب ۲ چه عوارضی دارد با ما همراه باشید و تا انتهای این مقاله را بخوانید.

 

این مطلب را به صورت پادکست گوش کنید :

 

قرص b2 چیست؟

قرص b2 زیر زبانی ماده مخدری نیمه صنعتی است که از مشتقات تبائین می‌باشد که خود یک آلکالوئید افیونی و یکی از ترکیبات مواد مخدر تریاک است. از این داروی شبه مخدر برای درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر استفاده می‌شود. برخی افراد سوال می‌کنند قرصb2برای چیه؟ برای چه دردی استفاده می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم قرص بی 2 برای رهایی از اعتیاد در کنار روشهای دیگر رهایی از اعتیاد مانند رفتاردرمانی و برای کمک به سم زدایی جسمی و قابل تحمل کردن عوارض و دردهای ناشی از کنار گذاشتن مواد مانند کم کردن عوارض ترک گل، تریاک و … توسط متخصصین حوزه اعتیاد برای فرد بیمار به اعتیاد تجویز می‌شود. این قرص در یک یا دو روز اول درمان اعتیاد تجویز می‌شود و بیمار آن را مصرف می‌کند تا شروع فرآیند ترک قرص b2 برای او آسان و قابل تحمل گردد.

 

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

قرص b2 برای چیست؟

  • بوپرنورفین به کاهش علائم ترک اعتیاد به مواد مخدر مانند تریاک کمک می‌کند که می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در مسیر بهبودی باشد. برای مصرف این دارو باید احتیاط  لازم را در نظر داشت و مقدار مصرف قرص ب۲ برای ترک تریاک باید تحت نظر پزشک و متخصص باشد.
  •  با اتصال به گیرنده‌های افیونی و ایجاد اثرات ملایم، بوپرنورفین می‌تواند به کاهش هوس برای مصرف مواد افیونی کمک کند.
  • به دلیل سقف اثر افیونی، خطر اوردوز با بوپرنورفین نسبت به سایر مواد افیونی کمتر است، این امر ایمنی بیشتری را برای بیماران فراهم می‌کند.
بیشتر بخوانید: خوابیدن بعد از مصرف گل

عوارض قرص ب۲ چیست؟

قرص ب ۲ چه عوارضی دارد؟ این عوارض شامل موارد زیر است: اعتیاد به بوپرنورفین

  • مشکلات تنفسی مانند تنفس سطحی و صدادار، قطع شدن تنفس هنگام خواب
  • نبض ضعیف و آهسته
  • احساس درد در قفسه سینه
  • احساس سرگیجه
  • حالت غش
  • خستگی و ضعف شدید
  • حالت تهوع
  • بی اشتهایی
  • درد معده
  • زرد شدن رنگ پوست

— عوارض قرص b2 در بارداری

عوارض قرص بی دو با توجه به این نکته که  قرص ب 2 مرفین دارد  بر جنین بسیار خطرناک است. حتی اگر احتمال می‌دهید که باردار هستید از مصرف این قرص خودداری کنید. مصرف این قرص در دوران بارداری ممکن است باعث بروز اعتیاد در نوزاد متولد شده از مادر معتاد به قرص بوپرنورفین شود.

مصرف بوپرنورفین در دوران بارداری ممکن است باعث بروز علائمی شود که در نهایت منجر به توقف تنفس پس از تولد نوزاد شود. حتی بعد از تولد نوزاد هم نباید از قرص بوپرنورفین استفاده کنید چرا که از طریق شیر دادن به نوزاد منتقل می‌شود و برای او خطرناک است.

برای آشنایی با عوارض ترامادول مقاله در این رابطه را بخوانید.

— عوارض قرص b2 بر روی کبد چیست؟

قرص بی دو به طور کلی در کبد تجزیه می شود اما اگر زمینه بیماری های کبدی وجود داشته باشید عوارض کلی آن بر روی بدن بیشتر خواهد شد. مصرف قرص ب 2 همراه با دیگر قرص هایی که در کبد متابولیزه می شوند باعث باقی ماندن این قرص در کبد خواهد شد.

— عوارض قرص b2 بر روی اسپرم

بوپرنورفین، به عنوان یک دارو از دسته مواد افیونی، عمدتاً برای کمک به ترک اعتیاد به مواد مخدر مانند هروئین و تریاک استفاده می‌شود.  عوارض جانبی این دارو بر روی سلامت تولیدمثلی و اسپرم تاثیرگذار است.

تاثیر قرص b2 بر اسپرم

کاهش تستوسترون: بوپرنورفین می‌تواند باعث کاهش سطح تستوسترون در بدن شود که این امر مستقیماً بر تولید و کیفیت اسپرم تأثیر می‌گذارد. کاهش تستوسترون می‌تواند منجر به کاهش تعداد اسپرم، حرکت ضعیف اسپرم و افزایش تعداد اسپرم‌های غیرطبیعی شود.

تأثیر بر محور هیپوتالاموس-هیپوفیز-گناد: از عوارض قرص ب۲ بر اسپرم آن است که بر تعادل هورمونی تأثیر میگذارد و به نوبه خود، بر تولید و کیفیت اسپرم اثر منفی دارد.

اختلال در تولیدمثل: در برخی موارد، مصرف بوپرنورفین ممکن است با اختلالات تولیدمثلی مرتبط باشد، از جمله کاهش میل جنسی و اختلال در عملکرد جنسی که هر دو می‌توانند بر توانایی باروری تأثیر بگذارند.

بهترین روش رهایی از  این قرص

 

قرص ب۲ چه عوارضی دارد

مصرف طولانی مدت قرص بی دو باعث ایجاد وابستگی در فرد مصرف کننده می‌شود.

در واقع کسانی که طبق نظر و تجویز پزشک قرص بی ۲ را مصرف نکرده‌اند و به طور خودسرانه و در طولانی مدت مصرف خود را ادامه داده‌اند دچار اعتیاد به قرص ب۲ می‌شوند.
همان طور که در رابطه با هر ماده مخدری مانند مواد مخدر کمیکال، دستمال، تریاک نباید به طور ناگهانی مصرف را قطع کرد و شروع به رهایی از بند آن نمود در مورد قرص بی دو هم همین طور است و باید رهایی از آن به صورت تدریجی و با شیوه اصولی و روش های جسمی و  روانی برای بیمار صورت گیرد تا عوارض قرص بوپرنورفین به حداقل برسد.

اغلب افرادی که تصمیم به کنار گذاشتن این قرص گرفته‌اند دغدغه شان مدت زمان آن است و سوال اصلیشان از ما در  نوروکمپ این است که رهایی از این ماده چه مدت زمانی طول می‌کشد؟
مانند هر ماده مخدر دیگری کنار گذاشتن این قرص هم باید به صورت تدریجی انجام شود اما امکان رهایی از آن به صورت سریع و در مدت زمان 1 هفته تا 2 هفته امکان پذیر است. البته این زمان بسته به شرایط جسمی فرد و این که دوز مصرفی او چقدر بوده و چه مدت زمان مصرف داشته متفاوت است.

131 پاسخ

  1. به جان هر کی دوست دارید قرص نخورید و کثیفترین قرص همین ب۲ هست، مرگ تدریجیه بخدا، قرص ب۲ نابودم کرده، لعنت بر کسی که اینو به من معرفی کرد که حالا پلاسیده شدم، با اینکه یک ماهه که ترکم ولی عوارضش هنوز داره پس میده،
    ریزش مو
    کسالت شدید
    یبوست شدید
    جوش و کهیر
    استخون درد شدید

    به جان مادرتون ب 2 نخورید
    نخوووووووووووووورید

    خوردی یابویی ترک نکن
    برو کمپ
    بگو میرم مسافرت
    یک هفته تو کمپ بخواب
    این قرص قاتله قلب را بزرگ میکنه.
    نرسید به جایی که من رسیدم
    خواهش می کنم ترک کنید.
    خطرناکه به روح مادرم.
    من تک فرزند بودم
    باعث مرگ پدر و مادر شدم
    هیچی نمونده برام
    به جز پاکی و خوندن پیام های انگیزشی شما
    حالا هم تو کمپ خدمتکارم.
    می بینم معتاد شیشه سه روز میخوابه و ترک میکنه
    تریاکی یک هفته درد پا و اسهال داره و خوب میشه
    ولی قرصی تا یک ماه مثل یک بچه گریه میکنه از شدت درد.
    به خودتون قدرت کاذب ندید
    این قرصو آوردن برای نابودی جوانان
    مواظب باشید.

    1. به عزم و تلاش شما برای قدم گذاشتن در مسیر بهبودی و درمان و کمک به همدردانتون افتخار میکنیم
      براتون بهترینها رو آرزو داریم

  2. سلام من ۴۰ روزه برای ترک متادون قرص ب۲ میخورم من با روزی ۱/۴ شروع کردم. چندین سال متادون مصرف کردم. بهم بگید میتونم این ۱/۴ قرص ب۲ رو کمش کنم و آیا عوارض اون متادون لعنتی سراغم نمیاد ممنون.

    1. سلام
      به شما توصیه میکنیم به دلیل عوارض احتمالی ناشی از قطع مصرف متادون و ب۲ حتما تحت نظارت و با مشورت یک متخصص قطع مصرف رو انجام دهید.

  3. خماری ب2 چند روزه؟ من چند سالی هست که قرص ب دو زیر زبانی استفاده می کنم و حالا می خوام ترک کنم اما شنیدم ترکش خیلی سخته.

  4. سلام.من چندین سال تریاک و بعد شیره مصرف میکردم .حدود 4*5سالی میشه که بی دو مصرف میکنم. چه طوری باید ترکش کنم. خیلی میترسم. فکر میکنم مشکل قلبی پیدا کردم ولی نمیتونم به اطرافیان بگم.

    1. سلام به شما پيشنهاد ميكنيم
      در اسرع وقت
      به مركز تخصصي درمان اعتياد نورو كمپ و يا همكاران ما مراجعه كنيد. تا ضمن ويزيت توسط كارشناسان طرح درمان اختصاصي براتون در نظر گرفته بشه و انشالله پروسه ي درمانتون رو شروع كنيد

  5. سلام عزیزان خواهشی از همه شما بزرگوران دارم اینکه از تجربه دیگران درس بگیرید منکه این پیام را می نویسم تجربه همه مواد مخدر را دارم وبخاطر ترس ازدست دادن کار وزندگی به به ۲ گرفتارشدم والان حدود ۵ سال است که درگیر این هستم واکنون بدنم وقلبم را متلاشی کرده از همه شما جوانان ویا کسانی که درگیر مواد مخدر تریاک هستن خواهش می کنم طرف قرص نروید یا همان تریاک را مصرف کنید وبا کم کردن تریاک راحت ترک کنید ولی اصلا واصلا طرف قرص نروید هیچ درمانی ندارد وحتی از مرفین وکاکائین هم بدتر وتا سه ما نمی توانید ترک کنید

    1. سلام
      احتمالا نا امیدی شما برای قطع مصرف ناشی از عوارض مصرف مواد اعتیاد آور است
      از طرف تیم درمان نورو به شما توصیه میکنیم
      از یک متخصص درمان اعتیاد کمک بگیرید و مصرف مواد رو قطع کنید

  6. سلام من چند وقت ترامادول مصرف میکردم کلا یروز در میان یدونه ۲۰۰ میخوردم الان ۳ ماه ک دارم نصفه قرص ب۲ مصرف میکنم موقع هم بوده ۳ روز نخوردم مشکلی برام پیش نیومده.الان برم آزمایش اعتیاد چه چیزی رو مثبت نشون میده؟

    1. کیت های تشخیص مواد
      بستگی به نوع مصرف
      میزان مصرف
      و وضعیت تغذیه و شرایط فیزیولوژی فرد
      بین ۷ روز الی ۲۰ روز علائم مصرف مواد رو در ادرار نشان می دهند

      1. من ریزش موی شدید دارم حالا وسط کلم تاس شده نزدیک پنج ساله دارم مصرف میکنم چرا از دوستی ک بالا سوال کردن ریزش موشون پرسیدین ادرس کمپتون کجاس

        1. سلام
          متاسفانه
          تا به حال به مقاله و تحقیق و پژوهشی که رابطه ی ریزش مو و مصرف مواد رو بررسی کرده باشه برنخوردیم
          آدرس مرکز درمانی ما در سایت موجود است

  7. سلام.من ۱سال تریاک اوایل کشیدنی و ۲ماه اخر خوراکی روزی ۲گرم مصرف داشتم.از روز اول ترک ۱قرص ب۲ ۲میلی زیر زبانی و تا آخر روز ۲۱ ترک تریاک قرصُ به ۱/۴ رسوندم و ترک کردم.امروز روز اول تَرکمه و پاهام سسته و درد چندانی ندارم.این وضعیت چقدر طول میکشه؟آیا هرروز بهتر میشم یا بدتر؟؟؟
    به امید یه خواب و روزهای بی مواد

    1. سلام به شما تبریک میگیم بابت اقدام ارزشمندتون
      با وجود اینکه اطلاعات بالینی چندانی از شما در دست نداریم
      اینکه بخواهیم علائم و شرایطی که در پروسه ی قطع مصرفتون ممکنه باهاش روبرو بشین رو توضیح بدیم کار دشوار و نشدنی است
      اما مطمئنا بعد از قطع مصرف و عبور از علائم منفی ناشی از قطع مصرف مواد اعتیاد آور حالتون بسیار بسیار بهتر خواهد بود

      1. سلام داداش گلم 15روز طول میکشه تا سمش از بدنت خارج بشه ولی تویی ک اراده کردی پس تحمل کن و صبر کن ازخدا کمک بخا ب ولله صبرشو میده بعد اینکه پاک بشی نمیدونم چجوری توصیف کنم باورکن فک میکنی تازه از مادر زاده شدی انقدر شادابی انقدر سرزنده ای ک فک میکنی رو ابرهایی انگار همه ی دنیا الان ب تونگاه میکنن راه ک میری زمین زیر پات میلرزه خیلی لذت بخشه برو راهش درسته خدا پشت و پناهت باشه

        1. سلام رفقای گلمون و دوستان عزیز داداشا سوالی داشتم من تقریبا سه سال مصرف بی 2 دارم میخواستم بگم موهام خورده ای ریخته شده و یه نفر بهم خود لبنیات مثل آب و چایی زیاد بخور تا سموم دفع کنه درسته این حرف مرسی که راهنمایی کنین

          1. سلام
            مصرف هرنوع دارو بدون تجویز پزشک رفتار اعتیادی پرخطر محسوب می شود،و درمان اختلال سوء مصرف دارو یک مداخله ی تخصصی است که میباید تحت ویزیت و نظارت درمانگر این حوزه صورت پذیرد.
            مداخلات و توصیه های غیر اصولی و غیر علمی نه تنها کمکی به درمان نمیکند بلکه موجب مزمن شدن اختلال مصرف نیز می گردد

  8. سلام و عرض ادب.من چند روزه استفاده میکنم هممون یا بخاطره آرامش مقطعی که میده یا رابطه جنسی استفاده میکنیم ولی دقیقا خودمون گول نزنیم خوده خوده اعتیاده.b2 مخصوصا به نظر من رو مغز آدم تاثیر داره.ولی اینجوریم که میگن نیست با دوز پایین آوردن منطقی راحت میشه ترک کرد.برای من جالبه هرجا میری هست پس معلومه کسی جوونه سلام تو این مملکت نمیخواد.حواستون تورو خدا به خودتون باشه.

    1. سلام
      درمان اختلال جنسی از طریق استفاده از مواد اعتیاد آور رفتار پرخطریه که ممکنه باعث سقوط شما به دره ی اختلال مصرف مواد بشود
      با مراجعه به یک پزشک متخصص به راحتی میتونید نارضایتی های جنسیتون رو از طریق دارو ها و روشهای ایمن برطرف کنید

  9. من از دوران دانشجویی شروع کردم به خوردن ترامادول کم می‌خوردم تا اینکه دانشگاهم تموم شد فوق لیسانسمم گرفتم بعد یه بار که رفتم عطاری یه مشتری دیدم که داره ترامادول میخره منم بهش گفتم ۱ خشاب بده بهم خریدم و از دوران سربازی شروع کردم هر از گاهی می‌خوردم همش که میزاشتم کنار هر چند ماه یک بار افسردگی شدیدی میومد سراغم اعتماد به نفسم پایین بود همش میخواستم خودمو بکشم سربازیم تموم شد رفتم خونه پدرم یه کار خیلی خوب پیدا کردم با حقوق خوب ترامادول می‌خوردم اعتماد به نفسم بالا می‌رفت خیلی فعال میشدم کارمو خیلی خوب و با دقت انجام میدادم اونجا بود که دوباره کرمش افتاد تو جونم ۳ سال یه سره با دوز ۴۰۰ می‌خوردم بعدش شد ۶۰۰ که تشنج کردم کسی نفهمید بخاطر ترامادول بود شش ماه بعد دوباره تشنج کردم دیدم دیگه نمیتونم ترک کنم به مادرم گفتم و منو برد کلینیک برد منو سمت b2 گفتم درمان شدم ۲ سال بهم دارو رو داد کمش کردم ولی آنقدر ترکش سخت تر از ترامادول بود نمی‌تونستم تحمل کنم رفتم دوباره ترامادول خریدم ۶تا دونه رو تو ۶ روز خوردم بعدش ترک کردم گذشت تا رسید به یه خفت گیری که دزد بهم ۴ تا گلوله زد و ماشینمو میخواست و فرار کرد بعد جراحی و مرخصی دکتر بهم هیچ مسکنی نداد و من درد شدیدی داشتم رفتم دوباره سمت b2 دوباره افتادم توش تا ۴ ماه که دردم کم شد و گذاشتم کنار b2 رو واقعا ترکش از ترامادول و متادون سخت تره ترامادول ۵ روز نهایت درگیرت می‌کنه b2 سه هفته عذابت میده شبا با ۴ تا آلپرازولام می‌خوابیدم بلاخره گذاشتمش کنار دو ساله دیگه استفاده نمیکنم
    مواد و قرص مهندس و دکتر و کارگر نمی‌شناسه کسی یه بار مصرف کنه کرمش بگیره اراده نداشته باشی میشی یه معتاد که باید افسردگی رو چند سال تجربه کنی و درد ۱ ماهه شو بکشی تو این فاصله همسرمم فهمید و از من طلاق گرفت کلا می‌خوام بگم دامش نیوفتید بخدا هر روز هنوز بعضی وقتا گریه میکنم چرا زندگیمو به این روز انداختم هنوز که هنوزم دچار افسردگی شدیدی هستم بخاطرشون حالا نمی‌دونم کلا بخاطر این فرصا بود یا خودم کلا افسرده ام ولی خب قبل دانشجوییم خیلی سر حال بودم بعدش گوشه گیر شدم پیش دکترم. رفتم سرترالین و یه چنتا دیگه قرص داد بهم هیچ کاری نکرد انشالا همه پاک باشن زندگی سالم بهترین انتخابه

    1. سلام خدمت شما
      از شما سپاسگزاریم که داستان زندگیتون رو با ما به اشتراک گذاشتید
      همونطور که تجربه کردید عاقبت مصرف هر نوع ماده ی اعتیاد آوری
      به جز تباهی و انحطاط نیست
      اما
      آنچه اهمیت دارد
      امید شما برای ساختن زندگی جدید است
      ابتدا یه کمک یک مرکز و تیم درمان مصرف مواد اعتیاد آور و قطع کنید
      در ادامه با کمک یک مشاور و راهنما شروع به تغییر سبک زندگی نمایید
      و در ادامه از یک فلسفه ی زندگی پاک و هوشیارانه تبعیت نمایید

  10. با سلام:من از این پیچ های اینستا داروی ترک اعتیاد خریدم نامردا قهوه فوری فرستادن واسم یا اینا نمیدونن اعتیاد چیه یا خماری رو بر عکس متوجه شدن روی یک تا 2 عدد قرص ب2 مصرف میکردم دیدم افاقه نمیکنه قهوه ها الان 6 روزه کلا مصرف نمیکنم قرص ب2 از داروخانه انواع ویتامین و انرژی زا گرفتم ولی انگار نه انگار درسته امروز یه خورده بهترم ولی واقعا خماری خیلی فشار میاره جلو آفتاب میرم انگار خون آشام شدم از درون میسوزم پاهام هم که دارن خرد میشن مغازه رو هم باز کردم هم درد میکشم هم نمیتونم به روم بیارم درد دارم یه راهنمایی درست بکنین قلبم هم بد جور اذیت میکنه ولی عهد کردم اگه رفتنی هم باشم به این قرص دست نزنم فقط فکر وذکرم شده پسرم بغلش میکنم از خودم بدم میاد هی میگم امروز رد کنم فرق میکنه ولی نمیکنه تا کی اینجوری عذاب میکشم درسته حق مه عذاب بکشم ولی واقعا سخته

    1. سلام دوست بزرگوار
      ما در دنیا دارویی برای ترک اعتیاد نداریم
      علم پزشکی از برخی داروهای مورد تائید سازمان بهداشت ‌و غذا و دارو برای کاهش علائم منفی جسمی و خلقی حین و بعد از قطع مصرف مواد استفاده میکند
      پس بیخودی پول، وقت و امیدتان را هدر ندهید
      در ضمن قطع مصرف مواد در منزل به هیچ وجه توصیه نمیشود
      چرا که بهتر است برای درمان اختلال مصرف در محیط درمانی ایزوله که دسترسی به مپاد غیر ممکن باشد قرار بگیرید و برای باقی ماندن در قطع مصرف مواد و ادامه ی مسیر درمان آماده توسط مشاوره و آموزش آماده شوید
      پس لطفاً
      به جای اینکه توی خونه با قطع مصرف هم خودتون هم خانواده تون و اذیت کنید
      به یک مرکز درمانی معتبر دارای مجوز و تیم درمان مجرب مراجعه کنید و ازشون کمک بگیرید

  11. سلام. من دوساله متادون مصرف میکنم این جهارروزه نخوردم اما دارم ب2میخورم روزی چنتا
    جندروز بعد میتونم ازمایش اپیوم بدم
    ممنون

    1. سلام
      احتمالاً
      بسته به شرایط جسمی و تغذیه ی شما
      آزمایش بی۲ شما بین ۷ الی ۱۰ روز
      آزمایش متادون شما بین ۱۵ الی۲۰ روز
      قابل ردیابی از طریق تست ادراری می باشد

    1. سلام
      مصرف خودسرانه ی هرنوع دارو به خصوص داروهای اعتیاد آور بدون ویزیت و تجویز پزشک متخصص یک رفتار پرخطر محسوب میشود و نشان دهنده ی این موضوع است که شما برای سلامت جسمی و جانی خود آنچنان که باید ارزش قائل نیستید

    2. درود بر شما من تقریباً سه چهار سال به تریاک با وافور اعتیاد داشتم بعدش حدود دو سه سال ترک کردم اما دوباره معتاد شدم اما ایندفعه به شیره، اوایل کشیدنی بود کار به جایی رسید دو سه ماه آخر روزانه یک مثقال اگر اشتباه نکنم تقریباً میشه شش گرم شیره رو هر روز میخوردم الان یکماهه ترک کردم، هفته اول قرص ب‌۲ مصرف کردم بعد از یک هفته اون رو هم ترک کردم اما هنوز بعد از سه هفته پاکی بدن درد آب ریزش اشک چشم خمیازه و بیخوابی شبانه خماری کلافه‌م شدم نمیدونم این علائم ترک شیره هست یا اون یک هفته که با ب‌۲ مثلا سم‌زدایی کردم اما واقعا کی این خماری تموم میشه بخدا دیگه خسته شدم بعضی از شبها به خودم میگم این درد تا آخر عمر باهات میمونه تمومی نداره یه قرص ب‌۲ بخور راحت بخواب با این وضعیت هر روز سرکار هم میرم نذاشتم هیچ کس هم از وضعم مطلع بشه، بنظرتون چیکار کنم کی این درد خماری تمام میشه یعنی واقعا ممکنه یروزی تموم بشه؟ خسته شدم بخدا ؟ پیشاپیش از پاسختون سپاسگزارم

      1. سلام وقتتون بخیر
        علائم منفی ناشی از قطع مصرف تمام میشود و ممکن است در هنگام قطع مصرف دردهای دیگر که زمینه و علت متفاوتی دارند نیز بروز پیدا کنند توصیه ی ما به ویزیت گرفتن از یک متخصص در حوزه ی درمان اعتیاد است.

  12. من چند سالی هست ک قرص b2 مصرف کردم الان ده روزه ک نخوردم ولی از شدت پا درد و معده درد شبها خواب ندارم میخوام بدونم تا کی ادامه داره دیگه توان ندارم

    1. سلام
      علائم ناشی از قطع مصرف داروی اپیوئیدی بسته به شرایط سنی و جسمی شما ممکنه طول بکشه پس توصیه ی ما اینه که حتما به یک پزشک متخصص در حوزه ی درمان اعتیاد مراجعه فرمایید

  13. سلام وقت بخیر من یکسال تریاک مصرف میکردم برای ترک تریاک یه سایت بهم معرفی کردن که دارو داره واسه ترک من تهیه کردم ولی از این دوغی وفلفلی و دتا نبود خود سایت هم نوشته بدون وجود b2 و مواد مخدر دیگه. من الان بیست و سه روزه ترک کردم با کپسولی که تهیه کردم ولی نمیدونم چرا گفتن باید تدریجی کم کرد و هفته ای نصف کپسول رو کم کنم کپسول رو میخورم چندساعت بعد عمل میکنه ولی نمیخورم بیحالی و لرز میاد سراغم احتمال داره b2 داشته باشه اگه داره باید چیکار کنم

    1. سلام
      هنوز در دنیا دارو،قرص،كپسول یا جوشانده ای برای ترک اعتیاد کشف یا اختراع نشده است
      لطفاً پولتون رو دور نریزید و از همه مهمتر روی سلامت جسمی و روانی خودتون ریسک نکنید

  14. سلام
    من تقریبا ۵سال هست b2مصرف میکنم
    لطفا بفرمایید به چه صورتی امکان کمک به من رو جهت ترک دارید
    در روز ۳تا قرص مصرف میکنم

    1. سلام
      شما میبایست ابتدا با مرکز نورو
      ازطریق شماره:
      02122890020
      با ما تماس بگیرید و پس از اینکه شرایط سنی و سلامت شما توسط کارشناس ما مورد بررسی قرار گرفت در صورتی که منع بستری نداشته باشید میتوانید جهت اقامت در مرکز درمان و دریافت خدمات درمان اعتیاد به این مرکز مراجعه فرمایید.

  15. سلام.من جراحی داشتم پروتزمفصل.خیییلی در داشتم.بهم دودتک وتوک دادن گرفتار شدم.جزهمسرم کسی نمیدونست.یک روزبه همسرم گفتم بدم میادازدودحالم بدمیشه.بایکی ازدوستاش که توکیلینیک ترک اعتیادکارمیکرده حرف زده بود البته گفته بودمیخوام به یکی از دوستان کمک کنم.دوستش هم که قرص بی دومیده دست همسرم.اونم بهم داد.ازدودخلاص شدم اما دیگه جایی رسیدم که ازلی دو هم متنفر شدم.چندوقت درگیرب‌ودم ترکش کنم.میترسیدم.ضمنااینم بگم که نصف صبح می‌خوردم نصف شب.ازپنچشنبه هفته پیش شروع کردم.درعرض پنچ روزکم کردم تارسوندم به مقدارخیلی کم فقط نرمه.اون نرمه روپریشب خوردم و تمام.تواین مدت یک هفته در داشتم بی تاب بودم.اماقابل تحمل بود.اماازدیروزظهردردبدی دارم.شب تاصبح نخوابیدم.یه دونه گاپاپتنین۱۰۰خوردم انگارنه انگار.امروزم سرم تقویتی باآمپول کوتورولاک چیه دونه آمپول تقویتی داخل سرم زدم به خودم تزریق کردم.اماحالم خیلی بده.توروخداکمکم کنید چیکار کنم دارم هلاک میشم آزارد.خییلی ضعیف هستم وبنیه قوی ای ندارم.لطفابگین چیکار کنم.ضمناهمسرم کنارم نیست وبابچه هام تنهاهستم.همسرم رفته ماموریت کاری وخبرازمن نداره.بهش نگفتم.توروخداراهنماییم کنید.

    1. مشکل اساسی مصرف خودسرانه ی دارو و همچنین قطع خودسرانه بدون توجه به عوارض و خطرات ناشی از این رفتار پرخطر است که حتما نیاز به بررسی توسط یک درمانگر متخصص دارد.
      در حال حاضر تنها توصیه ی من به شما تحمل کردن،ویزیت گرفتن ازیک پزشک و عدم استفاده ی خودسرانه از داروست.

      1. سلام مجدد.من نگین هستم توتاریخ ۲۴آذر۱۳۴۰۱پیغام گذاشته بودم.نتونستم اونجورادامه بدم.اومدم کم کم بقدری کم کردم تابدنم بهش عادت کرد.تااینکه پنچ روزپیش کاملاقطع کردم.دردآنچنانی ندارم.فقط شباخیلی بی قرارمیشه پاهام اماشیرینه خیلی.فکربعداینش به آدم جون میده.ممنون از سایتتون.هرشب سایتونگاه میکردم و مطالب جدیدیادمیگرفتم.بقدری اطلاعات درباره قرص بی ۲ گرفتم که فهمیدم چقدرررخطرناکه وچقدرمیتونه برای انسان مضرباشه.لطفانریدسراغش.واگه تودامش افتادین باکم کردن دوزمصرفیتون میتونیدتوطول چندوقت ترک کنید.عجله نکنید.کم کم ،کم کنیدتااذیت نشید.به امیدپاکی همه جوانان کشورم

  16. سلام دوستان.بهترین روش ترک قرص b2 این هس ک هر چقدر مصرف میکردید هر ۱۰ روز نصفش کنید. مثلا اگه ۱ عدد مصرف میکردید تا ۱۰ روز ب نیم و بعد یک چهارم و …. باشه
    اما نکته مهمش اینجاست ک باید شروع کنید ب ورزش تا عوامل ناشی از افزایش ضربان قلب و درد کاهش پیدا کنه. عوامل حاصل از وسوسه روانیش هم باید با کلاسهای NA رفع کنید ک وقتی وسوسه میشید یه نفر راهنما باهات صحبت میکنه تا اون لحظه وسوسش از سرت بپره. واسه حرص ولع و … نیاز دارید مواد غذایی با تبع گرم و مقوی بخورید مثل گردو و … البته موقع ترک تا مدتی رفتار جنسی بالا میره ک هرگز بسمت تخلیه نرید ک قوای بدنی ضعیف میشه
    بالای ۷۰ نفر افراد گرفتار به انواع مواد با این روش الان درمان شدند و بخاطر اینکه دوباره برنگردند بالای ۱۰ سال پاکی دارند اما هنوز در کلاسهای ان ای شرکت میکنند.

    1. سلام خدمت شما
      تجویز و توصیه مصرف دارو بدون سواد علمی و بدون ویزیت بیمار و در نظر گرفتن سن و سال و بیماری و اختلالات زمینه ای نه تنها کار خطرناکی است که ممکنه باعث بروز آسیبهای جبران ناپذیر شود بلکه رفتار غیر اخلاقی و غیر مسئولانه ای هست.
      اما بر هیچکس پوشیده نیست که جلسات ۱۲ قدمی روشی کاملا موثر برای باقی ماندن در درمان و ادامه ی مسیر بهبودی است.

  17. سلام من ۴ سال ب۲ خوردم ، از روزی ۱/۴ صبح ۱/۴ عصر شروع شد . الان به ۵ تا در روز رسیده . بیشتر به خاطر مشکلات خونوادگی و این داستانا ، الان واقعا بدم اومده ازش ، همش نگرانم اگه یه جا برم نباشه چی ؟ یا هر چی مثل‌این . الان روز ۱۰ که خرکی گذاشتم کنار فقط کلونازپام ، گاباپانتین ، نابروکسن و کلی ویتامین در روز می خورم ، ولی لعنتی هنوز شب ا می پیچم به خودم . راهی نداره این اعلائم کم بشه ؟!

    1. سلام خدمت شما
      هر نوع مصرف خودسرانه ی دارو بدون ویزیت و نسخه ی پزشک و یا بیش از میزان مشخص شده توسط پزشک سوء مصرف دارو محسوب میشود و حتی از اختلال مصرف مواد اعتیاد آور خطرناک تر است.

  18. سلام من واسه سکس b2 مصرف میکردم با دوز 1/4 الان حالت کسلی و بدن درد خفیف دارم
    بیحال هستم
    چند روز طول میکشه تا این حالت رفع بشه
    داروی گیاهی برای سم زدایی زودتر وجود داره؟

    1. سلام شما به عنوان یک دوست میتوانید ایشان را نسبت به عواقب رفتار پر خطرشان آگاه کنید و ترغیبشان کنید از خدمات درمان اعتیاد استفاده کنند.

  19. سلام لطفا کسایی ک سر درمیارن یا تجربه دارن به دقت بخونن
    من برج ۷و۸ متادون مصرف کردم بعضی موقع ۳ ۴ روزی یبار یعضی موقع ۵روز پشت سر هم
    شروع مصرف متادونم هم با متادون ۴۰بوده
    گل هم میکشیدم کامل تو اون مدت (درواقع ۵ساله گل میکشم)
    توی برج ۹ بدون استفاده از دارو یا چیزای امثال بی۲ ترکش کردم ۱۶روز طول کشید
    دیگه متادون نخوردم و هرازگاهی شیره تریاک مصرف میکردم تا از ۲۰دی ماه ب بعد دوباره متادون ۴۰ مصرف کردم
    به صورت پراکنده
    روند خاصی نداشتم
    همزمان شیره تریاک هم مصرف میکردم ولی کمتر
    الان از ۱۰اسفند دیگه متادون نخوردم
    و تا ۱۵اسفند هرشب جهت جبران متادون شیره باز مصرف کردم
    از دیروز ینی ۱۶ام دیشب یدونه بی۲ مصرف کردم روی جلدش دوزش رو نزده چون غیرقانونی تهیه کردم
    امشب هم دوباره بی ۲ مصرف کردم
    از لحاظ روحی کار خودشو میکنه استرس و بی قراری و میل ب مصرف ندارم
    ولی راجب عوارض جسمانی تاثر خاصی نداره
    ۳برابر از بار قبل ک ترک کردم دارم کمر درد و پا درد میکشم
    یکی ب من بگه چیکار کنم الان باز ب۲ مصرف کنم یا ن؟در نظر داشته باشید ک گل هم میکشم هرروز
    یا مثلا با چه مدت مصرف ب۲ اعتیاد بهش پیدا میکنه ادم؟
    اقا من۲۱سالمه بخدا نمیدونم چیکار کنم الان
    فقط میدونم دیگه نئشگیجات طلا هم بشه دست نمیزنم
    از درد دارم گریه میکنم از صب تا الان
    یکی کمک کنه

    1. سلام خدمت شما
      با توجه به وسعت، مدت و شدت اعتیاد شما توصیه مون بستری شدن در یک مرکز درمانی و دریافت خدمات تخصصی درمان اعتیاد و خدمات روانپزشکی میباشد.

  20. سلام شوهرم بدلیل بیماری
    فشار خون و دیابت حدود ۲۰ سال تریاک مصرف میکرد الان حدود ۴ ماه زیر نظر متخصص قرص ب۲ مصرف می کند ولی قندش بالاست و به وزوز گوش مبتلا شده و چشمهایش درد می کند و همچنین روی پاهایش زخم شده که به خاطر قند بالاست اگر بخواد تریاک مصرف کنه و ب۲ را کنار بگذارد چکار باید بکنه

    1. سلام
      متاسفانه باید عرض کنم مصرف تریاک هیچ ربطی با درمان دیابت ندارد، ابتدا تحت ویزیت پزشک درمان دیابت این عزیز را انجام دهید و سپس در رابطه با درمان اعتیاد ایشان اقدام فرمایید

  21. من ١٠ ماه روزي ٥ تا ٢٢٥ ترامادول خوردم.. خودمو بستم به تخت ٣ روز خماريمو پس دادم ديدم خوابم نميبره و بي قراري ديوونم ميكنه ،روز ٤ ، نصف ب ٢ خوردم.. الان دو هفته ست شب ها حدودا يا نصف يا ١ عدد كامل ب ٢ مصرف ميكنم يك ساعت بعد ميخوابم.. باشگاه مو ميرم فقط شب تا خميازم مياد نصف ب ٢ مصرف ميكنم ميخوابم چون بدنسازم خواب برام مهمه.. الان هيج علائم فيزيكي ندارم تو اون ٤ روز ولي جيگرم كباب شد.. يهو قطش كنم؟ دو هفته ست شب خوابيدني نصف ب ٢ مصرف ميكنم.. اكه قطع كنم ته تهش جند روز خماري ميكشم؟ فقط خميازه ست؟ چون امتحان كردم خماري فيزيكي نداشتم.. چون خماري ترامادول رو مثل مرد ٣،٤ روز دستامو بستم نشستم تو اتاق پس دادم رفت.. درضمن ٧ كيلو وزن كرفتم تو حدودا سه هفته.. قهرمان كشورم.. سره رابطه جنسي اون ترا يواش يواش رفت تو پاچم..لطفا جواب بديد ممنون

    1. روزا اصلا خمار نميشم كلا اينجوري جيزا كشيدم بيرون،ولي چون ادم تلقيني هستم دو هفته ست شبي ي نصف ب ٢ ميخورم.. نميدونم جرا مبخورم ولي حس ميخورم اكه نخورم مثل اون ٣،٤ روز كه خماري ترا ديوونم كرد ،ميشم.. لطفا جواب بديد اكه اين نصف رو قطع كنم يهو چند روز خماري دارم؟چون بدم مياد از خودم.. همه ديدن من ،چه جوري زار زدم تا اون ترامادولو بدونه هیچي ترك كردم .. بعد ٤ روز عموم كفت يه دونه كامل ب ٢ بخور و كفت بهم چقدر خرم كه يهو ترك كردم و كفت خدا زنده نگهت داشته.. اونو خوردم درجا خابيدم.. ولي الان نميدونم اكه اون شبي نصف ب٢ رو قطع كنم چی ميشه؟؟ دو هفته ست ميخورم نه نعشه ام ميكنه نه قلقلكم ميده فقط يه كم اشتها ميده و خابم ميبره حالت عاديه اينكار… اكه مثلا خماري داره چند روزه؟؟ خماريش چیه؟ داداش بكو لطفا اين چیزا ك من خوندم نوشته فقط دوروز بي خوابيه چون دوز مصرفية كم بوده و مدتشم كم بوده.. اكه سالم نبودم مثلا ٧ كيلو يهو عضله اضافه نميكردم.. راستي دوز ب ٢ رو همينجوري نكه داشتم نه بالا بردم نه پایین..بر حسب عادت بخاطر خواب خوردم..جواب بده لطفا بفهمم يه روزه خماريش دوروزه يا اصن خماري داره يا نه..چون بیدار كه ميشم اصن كسل نيستم ..ميزون ميزونم.. شبم ١٠ شب خميازم ميگيره ميخورم تا بخابم ..ميكم كه تلقيني ام .. شما بكو چی كنم.. چون ميخوام دوباره برم قهرمان كشور شم عصبي ام الان حس عقب افتادگي شديد دارم ..ممنون .. درضمن من باورم اينه هركي خربزه خورد باید پا لرزش بشينه.. ب مخاطبات بكو مثل مرد بشين خونه تهش مردنه ديگه.. هيجي مثل ترك ترامادول اونم روزي ٥،٦ تا ٢٢٥ سخت نيست.. مثل مرد گریه كردم لرزيدم تشنج كردم ولي پس دادم.. گور بابام،ميخواستم نخوردم كه اينجوري نشه😁.. فقط اين سوالمو داداشي جواب بده من الان هرشب داستان دارم هي نصف ب ٢ ميخورم ميخابم نه نعشم ميكنه نه كاريم ميكنه فقط خابمو راحت تر ميكنه ..بدجوري ام بهم اشتها ميده ..

      1. سلام وقت بخیر
        مصرف خود سرانه ی هرنوع دارو به خصوص داروهای اعتیاد آور یک نوع رفتار اعتیادی محسوب می شود، درمان رفتارهای ناسالم و اعتیادی ابتدا با قطع مصرف ماده شروع می شود و سپس با تغییر سبک زندگی ادامه میابد.

    2. سلام دوست عزیز
      مصرف خود سرانه ی هرنوع دارو به خصوص داروهای اعتیاد آور یک نوع رفتار اعتیادی محسوب می شود، درمان رفتارهای ناسالم و اعتیادی ابتدا با قطع مصرف ماده شروع می شود و سپس با تغییر سبک زندگی ادامه میابد.

  22. سلام اقا الکی نترسونید از ترک کردن ، من چند سال مصرف میکردم ولی یه دکتر خوب رفتم توی یه هفته ترک کردم با چند تا سرم و آمپول الانم خدا روشکر همه چیم اوکیه فقط دکتر خوب پیدا کنید بعدم به خودتون برسید ویتامین و میوه و اینجور چیزا تا کلا مث سابق بشید♥️🙏

  23. سلام خسته نباشید من برای رهایی از تریاک الان سه ساله ا/4 قرص بی دو مصرف میکنم ولی متاسفانه الان درد شدید معده دارم و یبوست در ضمن شبها بشدت کف پاهام داغ میشه و گزگز میکنه تا داخل آب سرد نزارم نمیزاره بخوابم چکار کنم آیا تو بندر عباس هم کمپتون دسرسی دارم

    1. سلام لطفاً جهت بررسی علت درد به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید، مرکز تخصصی درمان اقامتی نورو در تهران پاسداران است و هیچ شعبه ی دیگری در سراسر کشور نداریم.

  24. سلام هروزتان بهتر از دیروزتان شاد باشید من 50 سال سن دارم سه سال تریاک کشیدم الان سه ساله ترک مردم ولی مدام بی دو استفاده میکنم 1/4 الان بشدت معده درد دارم و شبها کف پام بشدت گرم میشه و مور مور میکنه چه کنم

  25. سلام خسته نباشید، من حدود7سال متادون مصرف میکنم اوایلش خیلی شربت میخوردم ولی اومدم روی قرص 20روزی3تا مصرفم بود، الان شکر خدا خودم کمش کردم رسوندم2تا قرص5خواستم بپرسم راهی هست اینم بزارم کنار ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام بله میتوتید تشریف بیارید مرکز درمان اقامتی نورو و به مدت حداقل ۲۰ روز تحت ویزیت تیم متخصص درمان اختلال مصرف مواد در یک محیط ایزوله با امکانات محیطی مناسب مقیم شوید و خدمات درمان اختلال مصرف مواد رو دریافت نمایید

      1. سلام وقت به خیر . ببخشید برای ترک حتما باید داخل کلینیک بستری شد؟ من روزی یک عدد b2 مصرف میکنم . ولی در سه نوبت. میشه بدون بستری شدن هم ترک کرد؟ با توجه به اینکه کارمندم امکان بستری شدن محیا نمی باشد . ممنون اگه جواب من رو بدید

        1. سلام
          در صورتی که تحت ویزیت پزشک و تیم درمان متخصص در حوزه ی اختلال مصرف از حمایتهای گروه همتا بهره مند باشید و با استمرار و جدیت برنامه درمان خود را دنبال کنید امکانش هست که نتیجه ی بهتری بگیرید و ریسک لغرش کمتر خواهد شد

  26. سلام من شوهرم ترامادول میخوره نمی‌دونم چیکار کنم حدودا 6ماهه شایدم یه سال روزی یدونه شاید هم کمتر میخوره نمی‌دونم چطور ترک بدم چند بار گفتم ولی خیلی به روش نمیارم گفته ترک میکنم ولی نکرده چیکار میشه کرد جدیدا هم قرص b2 دیدم انگاری استفاده میکنه نمی‌دونم چیکار کنم دکتر نمیره نمی‌دونم برخورد جدی کنم یا بدتر میشه ؟

    1. سلام
      مداخله ی اصولی توسط یک مشاور مسلط به حوزه ی اختلال مصرف مواد و سوء مصرف دارو به شما کمک می کند تا همسر گرامی تان را از عواقب آسیب زای رفتار پرخطری که در حال انجام آن هستند آگاه کند

  27. سلام تا چند روز بعد ترک ب۲ نباید سکس کرد که بدن ضعیف نشه یعنی دو هفته بعد ترک قرص میشه سکس کرد در این مورد میشه توضیح بدین

  28. با سلام خدمت کلیه دوستان من دارم از تجربه 10 ساله مصرف این لعنتی براتون می نویسم منم مثل خیلی از دوستان نه مواد مصرف کردم نه سیگار میکشیدم ولی گرفتار این قرص شوم شدم اولا اینکه بدبختی حتما باید حواست باشه که جیره روزانه همراهت باشه خدایی نکرده یه بار مسافرتی جایی بری دسترسی به این قرص نداری روزگارت سیاهه جلوی همسر یا نامزدت یا دوستات آبروت میره دو اینکه مثل روباه می مونه هی باید دوزش رو زیاد کنی سه اینکه بخاطر بی میلی به آب و یه سری تحولات دیکه باعث ریزش مو میشه پس اگه تا الان کچل نشدی قطعا تا سه چهار سال دیگه کچلی رو شاخشه تا الانم باید متوجه ریزش مو شده باشین و بدتر از همه بدترررررررررررررررر از همه باعث کم تحرکی اسپرم و ناباروری میشه اگه تا دوسال استفاده کنی بی شک به طور طبیعی بچه دار نمیشین حالا در عوض این همه بدبختی چی گیر آدم میاد با مصرفش یکی دو ساعت انرژی و تمرکز کاذب ارزشش رو نداره به خدا راه ترکش چیه فقط اراده ترک اگه چند بار ترک کردی نا امید نشو وقتی به عوارضش فکر کنی قطعا انجامش میدی روش ترکش چیه فقط کم کردن به طور تدریجی در عرض یکی دو ماه یهو قطع نکنین باید طاقت بیارین ذره ذره کم کنین تا کلا ولش کنین به هیچ وجه با متادون ترامادول یا به اصطلاح قرص گیاهیای عطاریا نباشین اینا همش بدتر از اون یکیه نبال دمنوش و چیز گیاهی نباشین همش چرته فقط کم کردنش و بعد کنار گذاشتن عوارضش تا خیلی مدت روتون میمونه مخصوصا بیخوابی شبانه راهش هم اینه اگه شب خیلی اذیت شدین یک چهارم یا نیم قرص خواب آلپرازولام بخورین برای جبران کم بود انرژی تو روز وقتی دوره ترکین فقط مولتی وی تامین پاینده باشین دوستان

    1. با سلام بارها خدمت دوستان عرض کردیم تجویز دارو مخصوصاً به جهت درمان اختلال مصرف میبایست فقط تحت ویزیت پزشک متخصص صورت بگیرد،پس لطفاً آدرس اشتباه به عزیزانی که درگیر سوء مصرف دارو هستند ندهید
      به شما هم بابت اقدام ارزشمندتون تبریک میگیم و توصیه میکنیم برای تداوم بخشیدن به مسیر بهبودی که پیش رو دارید در گروه های حمایتی شرکت کنید و به درمانگران و مشاوران متخصص با تجربه مراجعه نمایید

  29. عرض سلام
    من امروز در روزه پنجم از ترک به اصطلاح یابوویی قرص ب۲ هستم.من ۳۵ سالمه و ۴ساله روزی ۳تا بعضی روزا۴ تا هم قرص ب۲ مصرف داشتم.
    من هیچوقت نتونستم باترک تدریجی کنار بیام و همیشه با خودم گفتم یه بار تصمیم بگیرو تمومش کن الان که این پیامو‌مینویسم ساعت ۰۲:۳۰ بامداده و الان حدوده ۴شبه این مشکلو دارم و موقع خواب دردهای تیر کشنده کمر و هر دو ساق‌و کف پاهامو از درد ساقط میکنه طوری که واقعا واسم خوابیدن خیلی سخت شده.
    نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم ولی من فوق لیسانس یه رشته پیراپزشکی هستم تمومه انچه نیاز بود بدونم درباره تباعین و اگنوسیت وانتاگونیست رو خوندمو درک کردم و به این روش تا الان تونستم تحمل کنم
    روزا اصلا مشکل ندارم و به جرات میتونم بگم خیلی خیلی حالم و اشتهام و روابط اجتماعیم بیشتر شده و فقط در رابطه جنسی دچار مشکلم که اونم بهخدا اهمیت نداره.
    دوستانی که دلتون لک زده ترک کنید
    حواستون باشه دارو به ۱هشتم هم برسونید و بخاین ترکش کنید چون نیمه عمر دارو تا ۱۲۰ًساعت طول میکشه و چون این دارو اصلا مورفین نداره هیچ فرق زیادی در عوارض یا خماریه ترکتون نداره.
    من با قرص ژلوفن و چنتا از معجونه بیرجندی دارم ترک‌میکنم
    عالیه بهخدا معجونه چون داخلش امفتامین داره میتونه این ب۲ لعنتیو زودتر به نظر خودم دفعش کنه فقط حواستون باشه مصه من اشتباه نکنین و در طول روز نخوابین خوابتو نگه دار واسه شب
    من هیچ دارویه دیگه ای تا الان مصرف نکردم چون فقط تایم ترکو بیشتر میکنه.
    شاید باورتون نشه من از ۹۲کیلو الان ۶۷ کیلو شدم و واقعا توو این ۵روز اشتهام چندین برابر شده و حتی یوبوست هم دیگه ندارم.
    منم دارم سختی میکشم ولی یه یاعلی بگینو بلند شید.
    حتما یه برنامه ۱۵روزه روی کاغذ واسه خودتون بکشید و هرروز حالتونو یا بنویسید یا با یه عکس بکشید و نگهش دارید تا هیچوقت دیگه به ب۲و هیچ قرصی فکر نکنین.
    من بازم از حالاتم توو روزایه اینده واستون پست میزارم.🙋🏻‍♂️

    1. سلام بهتون تبریک میگم که دارید این اقدام مفید رو انجام می دهید اما اطلاعاتی که در رابطه با قرص بی دو عنوان کردید اشتباه است.
      در ضمن درمان اختلال مصرف فقط قطع مصرف نیست جنبه های رفتاری، روانی، اجتماعی و ارتباطی نیز میبایست مورد توجه و درمان قرار بگیرد. و در آخر باید عرض کنم تعداد بسیار زیادی از درمانهای خودسرانه و غیر اصولی به شکست منتهی میشود پس بهتر است که شما از یک متخصص درمان اعتیاد کمک بگیرید.

    2. سلام دوستان همدرد…حرف من ازاونایکه میان با مصرف تریاک یا شیره رو با متادون یا ب ۲ ترک کنن.آقایون داداشای من ما ذهنمون فکرمون بیمار شما بااین کار خودتون بیشتر نابود میکنید.این دوتا غول نابودگر متادون ب ۲ رو که مصرف کنی مثلا واسه ترک ازیه چاله خیلی کوچیک میفتی تویه چاهیی که هیچ انتهایی نداره همینطور فرو میرین داخلش.دوستانی که تریاک موادسنتی رو ترک کردن همشون تجربه درکشم دارن نهایت سه چهار روز اول پادرد لرز این چیزای بعد بهتربهترمیشین.اما از متادون یا ب ۲ بگم براتون خیلی خوشگل نابودتون میکنه چووون کاملا سممممم.تا دو یا سه ماه خماری باید پس بدین.بعد اینکه میگن خماری تدریجی بیخود کردن بلایی سرمون میاره که آرزوی مرگ کنید.این متادون بود.حالا از ب ۲ بگم که هیچ قرصی هیچ موادی مخدری موقع ترک ب۲ روی براتون تعقیرمیکنه یعنی هرچقدرموادمخدرمصرف کنید فیزیک جسمیتون آروم نمیشه.اگه متادون دوماه یا هفتاد روز طول میکشه این ب ۲ سه الی چهارماه طول میکشه.باورنمیکنید پس باید تجریش کنید…کسی که این همه کامنت ببینه بخونه باز بده سمت این چیزا حقشه هربلایی سرش بیاد

      1. سلام دوست عزیز
        از شما سپاسگزاریم که تجربه ی خودتون رو با ما در میان گذاشتید.
        معمولاً مصرف خودسرانه ی دارو حتی با هدف ترک کردن اختلال مصرف مواد اعتیاد آور را تشدید می کند.

  30. سلام ازتون میخام بهم کمک کنید لطفا خاهش میکنم
    ۲۲ سالمه ۲ سال مصرف تریاک و شیره دارم ولی دائمی نبوده الان تقریبا ۵ ماه دائمی مصرف داشتم روزی ۱ یا ۲ گرم تا ۱۰ روز پیش الان ۱۰ روزه ب ۲ میخورم سر خود بدون دستور پزشک هیچ شرایطی ندارم برم کمپ ابروم میره
    تو ۱۰ روز ۴ تا قرص خوردم
    میخورم خابم نمیبره نمیخورم از کمر درد و فکر و خیال بازم خابم نمیبره شب و روز ۴ ساعت نهایت بخابم کمر درد شدید دارم افسردگی گرفتم دارم روانی میشم یکی کمکم کنه بخاطر خدا جونیم داره نابود میشه 🙏🏻

    1. ضمن عرض سلام خدمت شما دوست گرامی باید عرض کنم مداخلات غیر اصولی و خودسرانه در رابطه با درمان اختلال مصرف مواد موجب تشدید این اختلال میشود بنابراین توصیه ما به شما اقامت در یک مرکز درمانی استاندارد و یا قرار گرفتن تحت ویزیت یک پزشک متخصص در حوزه ی درمان جهت درمان اختلالتون هست.

  31. سلام من شاید نزدیک یک ساله دارم برای تاخیری در سکس استفاده میکنم و الا فک کنم کم کم دارم عوارضش رو مشاهده میکنم که چند وقته ب طور غیر عادی خسته ام و چند روزی هم هست ک احساس میکنم قلبم و قفسه سینم درد میکنه ی راهنمایی یا کمک میخام در مورد (ترک کردنش _ جایگزین کردنش و عوارضی هم برای بارداری ب وجود میاره یا ن من متاهل هستم چون)؟

    1. سلام یکی از اشتباهات شایع و رایج بین آقایان استفاده از داروهای مخدر و اعتیاد آور به امید برطرف شدن اختلال جنسی مثل زود انزالی است که معمولا نه تنها اختلال جنسی برطرف نمیشود بلکه مشکل اختلال سوء مصرف دارو هم در فرد پدیدار می گردد.
      شما ابتدا نسبت به قطع مصرف دارو اقدام بفرمایید و در ادامه جهت درمان اختلال زود انزالی به یک روانپزشک متخصص مراجعه فرمایید.

  32. سلام وقتتون بخیر، حدود یکماهی میشه که b2 مصرف میکنم، دوزشم اوایل یک چهارم بود، الان شده نصفی، البته بگم یک هفته هم این مابین مصرف نداشتم و دوباره رفتم سمتش، میخواستم بدونم که آیا میتونم یکهو بزارم کنار؟
    اگه اینکارو بکنم عوارضش چبه؟
    ترامادولو چند ساله پیش یکهو گذاشتم کنار و فقط یک هفته تبو لرزو درد داشتم
    این یکی چجوریه؟ تو مدت یک هفته دائما خیس عرق بودم

    1. سلام وقت شمام بخیر
      خطای شناختی رایج بین افراد دارای اختلال مصرف مواد اعتیاد آور و سوء مصرف کنندگان داروهای اعتیاد آور این است که گمان میکنند قطع مصرف به معنای درمان اختلال است اما باید در نظر داشته باشید این اختلال می بایست از جنبه های جسمی، روانی و ارتباطی همزمان درمان شود.

    2. سلام وقت شمام بخیر
      خطای شناختی رایج بین افراد دارای اختلال مصرف مواد اعتیاد آور این است که گمان می کنند قطع مصرف به معنای درمان اختلال است اما باید در نظر داشته باشید این اختلال می بایست از جنبه های جسمی، روانی و ارتباطی همزمان درمان شود.

  33. سلام من حدود سه ساله ب ۲ میخورم از روزی ۱ دونه شروع شد الان روزی ۲۰ تا ۲۵ تا میخورم هم تنگی نفس گرفتم هم کسالت و خستگی بی اشتهایی خلاصه همه عوارض رو دارم ولی از یه طرف دوست دارم بزارم کنار از یه طرف دوست دارم مصرف کنم خواستم بدونم ترک ۲۰ تا هم یکی دو هفته طول می‌کشه یا بیشتر و سختره

    1. سلام و وقت بخیر
      اولین توصیه ما به شما این است که هرچه سریعتر به پزشک متخصص در حوزه ی درمان اعتیاد مراجعه کنید و طبق نظر پزشک و صلاحدید ایشان اقدام فرمائید.

  34. کسانی ک معتاد بدو و تریاک هستند باید بدونند چهل روز طول می‌کشه نود درصد درداتون برن تا شصت روز خوب میشین ترک خودسری در خانه یعنی شکست بهتره بروید کمپ یا کلینیک حداقل دردهای اصلیتون از بین بروند بعدشم بیایید تو خونه استامینفون ساده با قرص سرماخوردگی و گاپانتین و دیکلوفناک برا ارزش پا و قهوه بهتره

    1. سلام دوست عزیز
      در پاسخ پیام شما باید عرض کنم، قطع مصرف مواد بدون کمک گرفتن از تیم درمان متخصص و در منزل ریسک لغزش را تا حدود بسیار زیادی بالا می برد، و پروسه ی درمان در هر فرد بسته به همکاری درمانی و اقدامات مثبت در مسیر درمان متفاوت است، و نهایتاً مصرف خودسرانه ی دارو یک رفتار پر خطر محسوب می شود که یکی از دلایل اصلی بازگشت درمانجویان به مصرف مجدد است.

  35. با سلام من حدود ۱۰سال مصرف b2دارم یکبار تا ۳سال ترک کردم و الان ۴روزه که یابویی ترکش کردم کمر درد شدید و اضطراب دارم مصرفم روزسه تا۴ بوده واقعا علائم ترکش تا ۸روز سخته بعد فروکش میکنه و بهتر میشید.اگه میخای ترک کنی یک دفعه ولش کن بره من بادردش میسازم اما گول یک چهارمشم نمیخورم

    1. سلام سپاسگزار شما بابت به اشتراک گذاشتن تجربه تون هستیم
      لطفاً یک ویزیت هم از پزشک متخصص دریافت کنید و از حضور در جلسات دوازده قدمی هم غافل نشوید

  36. درود
    من مانی هستم 35 ساله الان نزدیک ده تا 12 ساله هر موادی بگی تجربه داشتم اولش با ترامادول شروع شد برای سکس بعد کم کم درگیرش شدم حتی چند باروم اوردوز کردم که خونوادم فهمیدن ولی بعد یه مدت گذاشتم کنار تا اینکه دوباره بعد چند ماه درگیر تریاک شدم (حدودا یک سال) بعد دوباره ترامادول(حدودا دو سال) بعد شیره به مدت چند ماه بعد یه مدت 6 یا 7 سال یکسره متادون استفاده کردم البته چند بار شیشه رو هم تست کردم خواستم بدونین همه کار کردم ولی طولانی ترین اعتیادم به متادون بوده از روزی دوتا 20 میل تا روزی 6 تا هم مصرف کردم ولی خدارو شکر هیشکی نفهمید چون خیلی به خودم میرسیدم و چون درگیر کار بودم خودمو گول میزدم که واسه کارم لازمه تا اینکه دزد بهم زد و تمام زندگیم رو برد مصرفم دو برابر شد (یک و نیم سال گذشته) قبلشم تو بورس نصف سرمایمو از دس داده بودم، واقعا شرایط مالی بدی داشتم همش از جیب میخوردم تا روز 13 بدر همین امسال 1402، یهو به خودم اومدم چقدر زندگیم بهم ریخته چقدر بد هیکل شدم خدای خیلی خوب بودم قبلا. به خودم گفتم هنوز کامل داغون نشدم پس بسه، بسه این همه روزای تکراری… یهو مصرفم رو از 6 تا متادون 20 اوردم دوتا، چند روز همین منوال سپری کردم دیدم سخته رفتم پیش یه متخصص ترک اعتیاد اون کمک کرد الان روز 35 ترک متادونم هست و روز چهارم ترک بی دو یک مقدار این 4 روز اذیت شدم ولی شدنیه امروز خیلی خیلی خوب شدم باور نکردنیه…دکترم خیلی خوب بود هی واسش بهونه میوردم که حداقل قرص خواب بهم بده ولی نداد دمش گردم دیشب کامل خوابیدم.من تونستم شما هم میتونین، اگه نخواین کاری رو انجام بدین بهونه زیاده.اگه کار دارین بیخیالش بشین اگه پیش خونواده ای و نمیخوای بفهمنن چند روز برو یه وری ولی خواهشا بهونه نیارین…(به خودت بیا مطمئن باش نمیمیری)
    ببخشین سرتون رو درد آوردم
    امیدوارم روزی برسه تو ایرانی آزاد همه جوونامون پاک پاک باشن
    بدرود

    1. سلام دوست عزیز
      بهتون تبریک میگم شایسته ترین و بهترین اقدام شما قرار داشتن تحت ویزیت پزشکتون است. حتماً ایشان با معاینات و تشخیصی که برای شما دارند هرچه زودتر این پروسه درمانی رو به بهترین شکل ممکن سپری میکنید و به بهبودی کامل میرسید.

  37. سلام من ده سال پاک بودم.به بهترین آرامش رسیدم.وقتی ازدواج کردم با قرص تاخیری لغزش کردم رسید به دتای هندی ورقص نتادون.هربار ترس از خماری گذاشت ترک کنم.دتا و مواد آن رو باهم مصرف میکنم.همه چیزم رو گرفته یه روزه مواد آن مصرف نمیکنم فقط دتا به مقدار کمتر مصرف میکنم.دیروز یک چهارم بی۲رو سب انداختم بخوابم.الان نمیدونم از دتا کمک بگیرم برای درد کمترم یا همین بی ۲ رو استفاده کنم به صورت کمتر.کمکم کنید توان رفتن به دکتر و کارشناس ندارم.راه بگید ادامه بدم با مصرف کمتر دتا یا با بی ۲.من اعتیاد همزمان به ذات وقرص متادون دارم
    ..الان فقط دتا میخورن یه روزه درحد آروم شدنم.نمیخوام ادامه بدم ولی میترسم

    1. سلام، به نظر بنده امروزه تمام جمعیت کشور مصرف کننده ی کشورمان امکان دسترسی به خدمات درمان اعتیاد را دارند
      حتی اگر شده از حداقل امکانات موجود درمانی استفاده کنید و از اقدامات خودسرانه خودداری فرمایید

  38. سلام وقت بخیر
    من شوهرم 2 سالی هست ک استفاده میکرده و الان بهم گفته همچین موضوعی بوده و میخواد ترک کنه و الان4 روزه نخورده خیلی بی حاله حالش خوب نیست
    چجوری باید کمکش کنم
    چه غذاهایی باید بخوره

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      درمان اختلال اعتیاد با قطع مصرف شروع میشود و با مداخلات رفتاری و شناختی ادامه پیدا میکند
      توصیه ی ما برای این عزیز بستری و اقامت در یک مرکز درمانی و استفاده از خدمات تخصصی درمان است

  39. سلام خسته نباشید.من از سال۷۷که شونزده سالم بودمصرف مشروبات وهشیش وگرس رو شروع کردم تاسال۸۵که اولش ترامادول وبعدش تریاک وشیره وکراک وشیشه وهروئین روشروع کردم از۸۸تا۹۶مصرف تریاک وشیره داشتم وهرازگاهی شیشه مشروب وهشیش هم میکشیدم.البته دراین بین چندبارترک کردم وشده ۲سال هم مصرف نکردم که بخاطره مشکلات زندگی وجدایی دوباره شروع کردم.از۹۶تاالان شربت متادون میخورم وماهی‌چندبارشیشه وهرویین یاشیره وگاهی وقتامشروب میخورم.میخواستم ببینم سریعترین راه وبی دردترین راه ترک چیه؟شنیدم کلینیک هایی هستن که چندروزه بستری میکنن وتحت مراقبت سم زدایی میکنن.من ارادم واسه مصرف نکردم وقطع مصرف خوبه حتی میتونم بدون دارو ترک کنم اما نمیخوام دردبکشم واینکه میخوام سریع ازون مرحله حاد ودردوبی خوابی وعوارض دیگه ردبشم.ممنون میشم راهنمایی کنین.من شمالی هستم نزدیک رشت.اگه جای معتبرومطمئن میشناسین ممنون میشم معرفی کنیم

    1. سلام هیچ نوع ترک اعتیاد چند روزه در دنیا واقعیت ندارد
      درمان اختلال مصرف مواد یک پروسه ی زمان بر است که بهتر است برای شروع آن که قطع مصرف است مدتی در یک محیط درمانی ایزوله و تحت ویزیت تیم درمان بستری باشید و در ادامه اقدامات لازم را تا دستیابی به هدف که بهبودی است انجام دهید و در نظر داشته باشید برای پیمودن کل این مسیر نیازمند تمایل و همکاری و صبر هستید.

  40. سلام همسر من از قرص b2استفاده میکنه یعنی دیدم این قرص b2برای زمانی که تریاک میکشی بعد استفاده میشه که گرفتارش نشی یک نوع پیشگیریه،یا خودش عنوان متعادی داره،
    میخوام ترک کنه از قرص چیکار باید بکنم، خیلی ضرر داره،؟؟؟
    بعضی وقتا خیلی میخوابه، و ریزش مو داره

    1. سلام وقت بخیر
      قرص بی دو یک داروی اعتیاد آور است که برخی پزشکان جهت کنترل و یا درمان اختلال مصرف از آن استفاده میکنند هر نوع مصرف خودسرانه ی داروهای اعتیاد آور عوارض جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت و به همین دلیل میبایست هرچه سریعتر نسبت به درمان اقدام بفرمایید.

  41. سلام و درود من چندین سال پیش برای ترک مصرف تریاک به کلینیک مراجعه کردم دو راه گذاشت برام ترک متادون و قرص b2 چون قبلأ با متادون ترک کرده بودم و مجدد مصرف کردم به پیشنهاد دکتر قرص B2 رو شروع کردم از روزی دوتا شروع شد و افزایش داد به روزی شش عدد الان مدت بیشتر از پنج ساله که دارم این قرص رو استفاده میکنم واقعا گیر کردم از زندگی بیزار شدم از طرفی هی کم میکنم میبینم نمیتونم بهرحال رسیده به روزی چهار عدد خواهشمندم اگه راهی هست برای قطع مصرف این قرص بگید نمیخوام دیگه هیچ کلینیک یا دکتری برم

    1. سلام وقت بخیر
      توصیه ما این است جهت قطع مصرف دارو های اعتیاد آور به یک مرکز درمان مراجعه فرمایید مدتی تحت ویزیت تیم درمان متخصص در یک محیط ایزوله خدمات درمان بگیرید

  42. سلام من چند ساله یک چهارم ب۲ مصرف میکردم برای کارم مجبورم ترکش کنم الان یکماه هست چند قرص را مودر کردم شبها برای خواب سر انگشت میزنم توی پودر میزارم روی زبونم بخاطر درد پا و خواب میخواستم ببینم اگر تست بگیرن این مقدار رو نشون میده و ایا مسکنی داریم چند روز بخورم تا از سرم بره ممنون

  43. دو ساله روزی نصف بی دو مصرف میکنم نصف قرص را سه قسمت میکنم اول صبح و ساعت 2بعد از ظهر شبم میخورم که بخابم سرم گیجه چشام درست نمیبینه گاهی وقتی میزنه به سرم دعوا میکنم میترسم یه کاری دست خودم بدم یه قتلی بیوفته گردنم زندگی یه امتی رو از بین ببرم خانوادم شک دارن بهم ولی نمیدونن قرص میخورم تا حالا کمپ نرفتم خودمو میشناسم اگر پا بزارم تو کمپ که اسمش بیوفته روم دیگه بدترین مواد روی کره زمینم مصرف میکنم چجوری این B2 لامصب رو بزارم کنار شغلم هم سنگینه نمیتونم مغازمو ببندم یه روش ترک خانگی بهم معرفی کنید دمتون گرم

    1. سلام وقت بخیر
      قطع مصرف داروهای اعتیاد آور و درمان سوء مصرف دارو و اختلال مصرف مواد یه پروسه ی کاملاً علمی است که باید تحت ویزیت تیم درمان و در مرکز درمانی انجام بشه شما میتوانید مرکز درمانیتون و با توجه به شرایط و سلیقه تون انتخاب کنید.

  44. سلام من ۲ سال قرص ب۲ خوردم و در این ۲ سال چندبار تصمیم‌ب ترک‌گرفتم ولی نشد و طاقتشو نداشتم ، ولی از ۳ روز قبل با توکل ب پروردگار متعال ب یکبارع همخ قرصا رو از ماشین بیرون ریختم و الان ۳ روزه حتی ی استامنیفونم‌نخوردم ، شب اول و دوم اصلا نخوابیدم حتی نیم ساعت ولی دیشب از ساعت ۵ صبح خوابم‌برد تا ۸ و ربع ، علایمم ؛ بیحالی یعنی بالا و پایین داره گاهی اوقات خوبی گاهی اوقات خراب ، خرابا خراب داغون ، و از همه اینا بدتر سستی در دست و پاهاس ، من شب اول قفسه سینم سستی میکرد وای ک مرگ ساده تر بود بخدا ، بخدا ما تا ب این خماریا دچار نشیم دست از مواد برنمیداریم ، امان از رفیق ناباب آخر هر رفیق بازی و صمیمی بازی همین میشه ، خداوندا تو را ب نام مادر قسم‌میدهمت چون شنیدم ک شما از مادر هم مهربان ترید ، به من و بقیه بچه هات کمک کن تا از شر این لعنتی خانمان سوز نجات پیدا کنیم

  45. سلام و عرض ادب خدمت همدردام. قربون قلب مهربون تک تک شما دوستان. مزاحمتون نمیشم فقط به عنوان کسی که 6 سال b2مصرف میکرد و الان یک هفته هست که پاکم یک خواهش دارم. به دو بدترین ماده مخدر هست و وابستگی عجیب و غریبی داره و یک قاتل هست و به مرور زمان جونت را میگیره. کاری بهت میکنه که همه چیزت را بزاری کنار که فقط به مصرفت برسی. نه خانواده برات میمونه نه آشنایی نه فامیلی. از همتون خواهش میکنم هیچوقت سراغ این قرص نرید. من یک هفته هست ترک کردم کمپ بودم سم زدایی کردم معده را شستشو کردم و یه داروهایی برای آرامش دردام بهم دادن اما هنوز کسلی و بیحالی و بدن درد دارم. آرزو میکنم تمام هم دردهام به پاکی برسن. یاحق

    1. سلام با آرزوی موفقیت و تداوم شما در مسیر درمان و بهبودی از شما سپاسگزاریم که تجربه تون رو با ما درمیان گذاشتید.

  46. سلام دوستان من حدود20 سال مصرف شیره دارم تقریبا یک ماهه مصرف نکردم و ب2 یک چهارم مصرف می کنم روزی دوبار صبح و شب، مشکلم اینکه گاهی یک‌چهارم قرص و میخورم ولی بعد چند ساعت رفقا و میبینم مشغول مصرف با اینکه خماری ندارم باهاشون قاطی میشماز دود و نشستن دورش خوشم میاد، راهنمایی میخام اول برا مصرف همزمان این دوتا کوفتی دوم برای دوری از اینا محتاج کمکتون

    1. سلام دوست عزیز
      توپ بازی، یار بازی، زمین بازی تون رو تغییر بدهید به جای نشستن کنار دوستان مصرف کننده با دوستان بهبودی در جلسات ۱۲ قدمی نشست و برخاست کنید.

  47. سلام ، من چند سال ترياك مصرف ميكردم، وقتي تصميم به ترك گرفتم دوستي كه خودشون پزشك بودن بهم ب٢ رو معرفي كرد
    چند روز اول ١ عدد كامل ، بعد رسوندمش به شايد يك ششم
    اما كم كم تو هر شرايط بد و خوب ازش مصرف ميكردم،در كل اگر هميشه همراهم نباشه از در خونه بيرون نميرم!!!!الان رسيده به روزي ٢ عدد تقريبا ، عوارض من ميشه گفت افسردگي شديد، بي انگيزگي به اضافه اينكه هميشه خوابم مياد هميييشه!!!!!
    نميشه من تلفني ويزيت بشم؟ توروخدا راهي جلو پام بذاريد بخدا خسته شدم همه چيزمو از دست دادم بخاطر اين قرص كه كلا موقع مصرف همه تفكراتم رو يهم ميريزه همش تو اشتباهم

    1. سلام شما میتوانید از طریق تماس با تلفنهای مرکز درمان نورو با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا راهنماییتون کنند.
      تلفن تماس :

      021-22890020

      09123709242

      09903709242

  48. سلام
    نزدیک ۱۰ سال ب۲ مصرف می کردم
    ۷۳ روزه ب۲ رو ترک کردم ولی هنوز هم بد خواب و خماری به سراغم میاد کسی میدونه کی تموم میشه این لامذهب

    1. درمان اختلال مصرف مواد اعتیاد آور فقط ترک مصرف نیست بلکه این درمان می بایست جنبه های روانی، عاطفی و ارتباطی شما را نیز پوشش دهد، حضور در جلسات گروهی ۱۲ قدمی و استفاده از جلسات رواندرمانی به شما کمک خواهد کرد.

  49. با عرض ادب و احترام
    اینجانب روزی ۵ گ شیره مصرف داشتم الان دو هفته هستش که روزی ۱/۴ B2 مصرف میکنم چطوری این مصرف را به حداقل و بعدا به صفر برسونم ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      روشی که ما به آن قائل هستیم روش پرهیز مدار است.چون معتقد هستیم درمان اعتیاد می بایست در سه سطح جسم، روان و روابط صورت بپذیرد و این امر تا زمانی که فرد تحت تاثیر دارو یا ماده ی اعتیاد آور قرار دارد دشوار به نظر می رسد.

  50. سلام به همه عزیزان…
    من پزشک نیستم….نظرات رو که میخوندم دیدم خیلی ها نوشتن که ترک کردن و مدتی گذشته اما احساس میکنن که تمومی نداره این راه…. و خسته شدن و سوال میکنن که چیکار کنن…. و در جواب پزشکان محترم بیشتر توصیه کردن که حتما به مراکز خاص مراجعه کنید….
    من چون خودم بارها این راه رو رفتم شاید 30 بار ترک کردم
    یعنی در طول 20 سال گذشته هر سال یک یا دوبار برای سه تا 6 ماه گذاشتم کنار… شاید حتی از پزشکی که خودش هیچ وقت اینو تجربه نکرده لحظه به لحظه مواقع استفاده و ترک رو بهتر بدونم… میخوام بهتون بگم
    درد ترک شاید برای خیلیا مهم نباشه و میگیم تحمل میکنیم اما حس هایی مثل بیقراری احساس بیکاری… حس‌هایی مثل ترس.. ترس بی‌دلیل… یه نوع افسردگی های خاص…حتی دیدت به دنیا عوض میشه و فک میکنی هیچ وقتم دیگه درست نمیشی… و…..
    اینا خیلی بده و بدتر از درد….
    اما…اما… اما…
    اگه واقعا تصمیم قطعی به ترک داری…. مطمئن باش مثلا برای کسی که سالها تریاک کشیده اونم مقدار روزانه زیاد…. از روزی که قرص رو گذاشتی کنار تازه بعد چند روز اصل بیقراری و درد و خماری واقعی شروع میشه و اونو فقط باید تحمل کرد…. و یه راههای میانبر هم داره که باز همونجا م راحت‌تر گذروند که حتما میدونین. برای شخصی که مثالی که زدم با توجه به بنیه و سنش بین دوهفته تا یکماه گرفتاری داره… اگر این مدت گذشت بعدش هرروز احساست از روز قبل بهتره… عزیزان نباید کم بیارید… همون چند هفته مهمه… بعدش به دنیای جدید دارد میشی…..
    به اونایی که نوشته بودن تمومی نداره میگم بخدا تموم میشه…. سرتو گرم کن اون چند روزو حتی اگر شده بیشتر بخواب یا برو سفر یا هرچیزی که برات زود بگذره… بعدش راحت میشی. کار سختی هست اما برای اونی که بخواد شدنیه.
    موفق باشید.

  51. سلام
    به مدت سه سال روزی ۴ تا قرص ترامادول دوز ۲۲۵ میخوردم
    ۶ ماه پیش رفتم کلینیک ترک اعتیاد و قرص B2 جایگزین کردم
    روزی یک عدد و نصفی مصرف دارم
    بخاطر هزینه های زیاد درمان نمیتونستم هر ماه برم کلینیک
    ولی دکتر گفت تا ۶ ماه روزی یک عدد و نصفی بخور بعدش باز بیا
    من پول ندارم بخوام برم مجدد کلینیک
    میخوام خودم بزارم کنار
    یک هفته دیگه ۶ ماه من تموم میشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید که به چه صورت باید این مقدار رو بزارم کنار؟
    کارمند هستم و خانواده دار ٫ ترس خماری و … دارم که نتونم به زندگیم برسم
    داروی گیاهی شدیدا اعتقاد و علاقه دارم ٬ آیا پیشنهاد میشه؟

  52. دوستان این قرص رو نخورید من حرف های صادق رو تایید میکنم باعث حساسیت شدید میشه شاید الان مشخص نباشه یک سال بعد کهیر و جوش داخون میکنه بعد برای درمان اون مدام راهی دکتر باشین چون قرص بی دو تجزیه تو کبد نمیشه و اثر منفیش تا سالها ماندگاره من یه ماه مصرف کردم به جان عزیزم الان ده ساله داروی انتی هیستامین روزی سه تا برای درمان کهیر های مزمن میخورم بعد تنگی نفس پیدا کردم من پانزده سال مصرف کننده تریاک بودم یه دوستی بهم گفت یه هفته شیشه مصرف کن با اکراه و ترس انجام دادم اول روز و دوم روز نخابیدم چون بار اول بود مصرف میکردم البته دیگه تریاک استفاده نکردم بعد از اون یک روز خابیدم بعد تا سه روز مصرف ادامه دادم روزی دوباره ولی کم بعدش چند روز خابیدم کاملا بدون درد پا ترک کردم به جان بچه هام راس میگم البته کم کم ورزش میکردم پشت سرش الان یک ساله پاکم قرص استئوک هم مصرف میکنم برای استخوان سازی بی کمپلس و زینک هم مصرف میکنم فوق العاده شدم و البته روزی دوبار مغز اجیل افتاب گردن پر یه مشت میخورم برای پوست صورت عالیه واب زیاد هم بی نظیره

  53. سلام وقت بخیر من مدت ۱۴ سال پاکی داشتم بعداز ۱۴ سال متاسفانه دوباره گرفتار شدم چند وقتی تریاک شیره استفاده میکردم و مدت سه سال هرویین مصرف کردم به صورت اسنیف الان چند ماهیه دارم متادون مصرف میکنم ولی میخوام با B2ترک کنم ولی باید چندوقت از اخرین مصرفم بگذره تا بتونم B2رو شروع کنم ؟

    1. باسلام دوست عزیز بهترین راه درمان سومصرف داروهای اعتیاد اور و مواد اعتیاد اور اقامت کوتاه مدت در محلی زیر نظر پزشکان و درمانگران این حوزه است

  54. سلام، حدود 20 سال تریاک مصرف کردم خسته شدم اومدم یابویی ترک کنم 2 روز عذاب کشیدم دیدم نمیتونم رفتم پزشک بهم ب2 داد الان از روزی 3 تا به روزی نصف و بعد یک چهارم رسوندم میخوام دیگه کلاً مصرف نکنم در صورتیکه درد داشتم از چه داروهایی میتونم استفاده کنم؟

    1. سلام
      با قطع مصرف مواد اعتیاد آور علائم ناشی از ترک پدیدار می شود
      هر چقدر میزان مصرف و زمان مصرف بیشتر باشد
      این علائم منفی با شدت بیشتری ظهور میکند،اقامت در محیط درمانی و ویزیت همزمان کمک به سزایی در قابل تحمل نمودن این علایم میکند،توصیه ما استفاده حداقلی از داروی تجویز شده توسط پزشک متخصص در حوزه ی درمان اعتیاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *