لیست مراکز ترک اعتیاد خصوصی تهران و سایر شهرستان ها ( + ادرس و شماره تلفن )

مرکز ترک اعتیاد

بیماری اعتیاد به عنوان یکی از چالش برانگیز ترین بیماری ها شناخته می شود که مانند هر بیماری دیگری علاوه بر فرد، خانواده را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و نیاز به استفاده از راه های علمی و درست برای درمان دارد تا موفقیت در ترک حتمی شود.

زمانی که یک شخص به مصرف مواد مخدر روی می آورد زندگی وی از تمام جنبه های سلامتی، اقتصادی، روانی و اجتماعی تحت تاثیر قرار می گیرد.

هر روزه شاهد تولید مواد مخدر جدیدی با عوارض گوناگون هستیم اگر در گذشته با استفاده از روش های سنتی امکان ترک وجود داشت امروزه با توجه به انواع مواد مخدر صنعتی که به وجود آمده دیگر به تنهایی ممکن نیست.

سم زدایی و سپری کردن مراحل ترک درست مثل سپری کردن مراحل بیماری نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص دارد زیرا بیماری اعتیاد علاوه بر جسم بر روان شخص هم تاثیر گذار است. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در این محتوا یک لیست از بهترین مراکز ترک اعتیاد در تهران و سایر شهرها ارائه دهیم تا این بخش مهم از زندگی شما به خوبی گذرانده شود.

 

به طور کلی سه عامل مهم در تشخیص بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران موثر است : 

کادر درمان کادر درمان یک بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران باید از تخصص و علم کافی برخوردار باشند. رفتار کادر درمان با شخص مبتلا به اعتیاد بسیار مهم است و باید به فرد معتاد به عنوان یک بیمار تحت درمان نگاه شود.

متد به روز : بهترین مراکز ترک اعتیاد تهران باید از متدهای روز ترک با خبر باشد و آنها را به کار گیرد. متدهای سنتی تحت فشار گذاشتن بیمار سالهاست که منسوخ شده اند و کارآمد نیستند.

فراهم بود امکانات لازم : شرایط مرکز ترک اعتیاد باید از همه نظر فراهم باشد. امکان دسترسی فرد در حال ترک به مواد مخدر به هیچ عنوان نباید امکانپذیر باشد. فرد در حال ترک باید بتواند در کنار گذراندن مراحل ترک شخصیت و افکار خود را نیز پرورش دهد بنابراین یک مرکز ترک مناسب باید به این نکات نیز  توجه نماید.

 

بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران

 

— نورو کمپ 

نوروکمپ را به عنوان یکی از بهترین مراکز در لیست مراکز ترک اعتیاد تهران می‌توان  این کمپ ترک اعتیاد توسط یک فرد متخصص اعتیاد با رزومه خوب تاسیس شده است. مرکز ترک اعتیاد در تهران نورو در بخش شمالی تهران قرار دارد. این مرکز با گرد هم آوری متخصصان حوزه اعتیاد اعم از پزشک، روان شناس و متخصص اعتیاد تلاش می کند تا ترک در یک محیط علمی را برای عزیزان شما فراهم کند.

این مجموعه امکانات فراوانی را برای احساس بهتر فرد بیمار فراهم کرده است از جماه استخر، اتاق های تک نفره و چند نفره هتلینگ، کلاس های آموزشی، جلسات خانوادگی و گروهی ترک و به طور کلی هر آنچه برای یک ترک بدون بازگشت مجدد به دام اعتیاد نیاز است در این مرکز برای بیماران فراهم شده است.

روند ترک در این مرکز به این صورت است که ابتدا فرد بیمار توسط پزشک متخصص معاینه می‌شود سپس توسط روانشناس مرکز مورد بررسی قرار می گیرد و به بخش سم زدایی فرستاده می شود در این بخش با توجه به میزان اعتیاد فرد به او داروهایی داده می شود تا درمان اعتیاد راحت تر شود و میزان دردهای فرد کاهش پیدا کند.

بعد از گذراندن دوران سم زدایی فرد به بخش عمومی فرستاده می‌شود تا درمان روانی اعتیاد نیز انجام شود. در این دوران جلسات هفتگی با خانواده و با خود فرد بیمار برگزار می‌شود. در این جلسات سعی می‌شود موانعی که موجب بازگشت فرد به دام اعتیاد می‌شود برداشته شود. همچنین در این دوران برای افراد کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود تا روند زندگی خود را بهبود بخشند.

بعد از گذشت مدت زمانی که برای هر فرد متفاوت است بیمار از کمپ مرخص میشود به منظور پیش گیری از بازگشت فرد به سمت اعتیاد برای او جلساتی برگزار می شود تا ترک به صورت روانی نیز به درستی انجام شود.

 

مرکز ترک اعتیاد نوروکمپ تلاش می دهکند تا با ایجاد محیط لذتبخش و تفریحی – آموزشی ترک اعتیاد روانی را برای فرد بیمار راحت تر نماید. برای مشاوره با مرکز ترک اعتیاد نورو می توانید با مشاوران این مرکز تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد vip نورو را در سایت نوروکمپ دنبال کنید.

 

تلفن تماس با نوروکمپ :

20 00 89 22 021

42 92 370 0912

آدرس مرکز ترک اعتیاد نورو  :

تهران، پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری جنوبی، کوچه لاجوردی غربی، پلاک 22

لینک لوکیشن این مرکز در نشان :

https://nshn.ir/22_bvSNEyxu4kx

 

تصاویر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد

 

— کوهیار

می توان گفت یکی از بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران کوهیار می‌باشد که توانسته خود را در بین بهترین مراکز ترک جای دهد. این مرکز با ارائه خدمات درمانی و رفاهی فوق العاده به مشتریان خود توانسته رضایت آنها را به خود جلب کند. از جمله خدمات این مرکز به مشتریان خود کلاس های آموزشی فردی و گروهی می‌باشد که برای رشد و درمان هرچه بهتر بیماران درگیر در دام اعتیاد می شود.

 

آدرس :

تهران پارس فلکه دوم ، بین دوم و سوم ، خیابان 182 رحیمی طارمی ، نبش مظفری پلاک 55

 

شماره تماس :

9195565897

 

آدرس روی نقشه : 

https://maps.app.goo.gl/6o4Ry4EQEpFBpTq2A

 

— جمشیدیه

مرکز ترک اعتیاد تهران جمشیدیه یکی از معروفترین و مراکز ترک اعتیاد خصوصی تهران می‌باشد که تلاش کرده است مرکز درمانی خود را به یک مرکز پیشرفته با تمامی امکانات رفاهی برای بیماران درگیر اعتیاد ایجاد می‌کند از جمله خدمات این مرکز اورژانس شبانه روزی برای درمان بیماران با وضعیت حاد یا در صورت بروز مشکلات می‌باشد. از دیگر امکانات این مرکز درمانگاه دندانپزشکی می باشد تا بیماران بتوانند در حین درمان آسیب های جسمی وارد شده به دندان های خود را نیز درمان کنند.

این مرکز علاوه بر درمان جسمانی و از بین بردن اعتیاد بر رفتاردرمانی و اصلاح شرایط روانی بیمار نیز تاکید مستقیم دارد. به همین دلیل پس از ترک اعتیاد نیز پیگیر بیماران می باشد تا روی به مصرف مجدد نیاورند.

 

آدرس :

تهران، نیاوران، فیضیه، جنب پارک جمشیدیه، پلاک ۶۸

 

شماره تماس :

02122831037

 

آدرس روی نقشه : 

https://maps.app.goo.gl/Dpwvd9sdqMfGwVFt8

 

 

— آکسون

در لیست مراکز ترک اعتیاد تهران نام کلینیک آکسون نیز وجود دارد این مرکز با ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران درگیر اعتیاد سعی در کمک به بیماران دارد. اعضای تیم درمانی آکسو کلینیک از به روز ترن متد های درمانی برای رفع مشکل اعتیاد به مواد استفاده می‌کنند.

آدرس :

تهران، خیابان نلسون ماندلا (جردن)، بلوار آرش غربی، کنار گذر سمت راست، پلاک ۱۴

 

شماره تماس :

02122226222

 

آدرس روی نقشه : 

https://maps.app.goo.gl/hgx7BpBvdQ7rVx2V6

 

— حیات نو

حیات نو را می توان یکی از قدیمی ترین و بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران نام برد که سالهاست توانسته نام خود را در میان مراکز ترک اعتیاد خصوصی تهران حفظ نماید. این کمپ با فراهم اوردن امکانات ورزشی و تفریحی مختلف سعی کردهاست محیطی مناسب برای ترک راحت و با کمترین عوارض جسمی برای بیماران فراهم کند.

 

آدرس :

تهران، شهران، بالاتر از نیروگاه برق، نرسیده به انبار نفت، خیابان لورکان، پلاک 21

 

شماره تماس :

02144350085

 

آدرس روی نقشه :

https://maps.app.goo.gl/iZEfaN8qADSX25ei9

 

بهترین مرکز ترک اعتیاد در سایر شهرها

— مشهد

یکی از بهترین مراکز ترک اعتیاد در شهر مشهد مرکز طلوع زندگی می‌باشد. این مرکز در درمان و ترک تمامی مواد اعتیاد آور فعالیت می کند. و خدمات خود را در سه بخش خدمات مشاوره ترک اعتیاد – ترک اعتیاد به صورت روان شناختی – بخش سم زدایی تقسیم می کند مشاوران این مرکز در لحظه پاسخگوی شما خواهند بود. این مرکز به مدیریت یک فرد متخصص در حوزه درمان اعتیاد به فعالیت می پردازد که می تواند تا حدودی خیال شما را بابت استفاده از روش های مدرن در درمان اعتیاد راحت کند تخصص این مرکز در ترک کراک، هروئین، گل و هر نوع ماده مخدر با تاثیر روانی می‌باشد.

تلفن تماس :

09157040898

آدرس :

مشهد , اقدسیه ۵۰، نبش نقویه ۳۲ ، مطب روانشناسی دکتر اسماعیل زاده

 

 

— اصفهان

اگر بخوایم یکی از مراکز ترک اعتیاد معتبر و خوب را در استان اصفهان معرفی کنیم می توانیم بگوییم کلنیک اسارت تا رهایی اصفهان یکی از بهترین مراکز در ترک اعتیاد می باشد. این مرکز در واقع توسط خیرین شهر اصفهان ایجاد شده است. و در حدود 8 سال سابقه مفید و موثر در فرآیند ترک دارد.

تلفن تماس :

09138281157

آدرس :

شهرک صنعتی جی روبروی کارخانه کافی کولا آمرزید آباد کوچه کیمیا

 

— شیراز

رویش جوانه‌های امید یکی از مراکز ترک اعتیاد در شیراز می‌باشد. این مرکز ترک اعتیاد بیماران را در دو مرحله ترک روان شناسی و درمان اعتیاد می‌بیند. بخش روان‌شناسی این مرکز با تکیه بر رها کردن بیماران از فشارهای روانی اعتیاد تلاش میکند تا بهبود روانی را بسیار جدی پیگیری کند.

تلفن تماس :

07137754009

آدرس :

شیراز، سلطان آباد، بلوار اصلی، بلوار پرفسور خدادوست، کوچه شهید خسروی، انتهای کوچه سمت راست

 


5 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند