ترک قرص ب۲ در کمپ + منزل ( بهترین روش ترک بوپرنورفین چیست؟ )

ترک قرص ب۲

در حال حاضر مواد مخدر با اشکال مختلفی تولید می‌شوند و در اختیار عموم افراد قرار می‌گیرند، مواد مخدر سنتی و صنعتی باعث ایجاد عوارض گسترده‌ای در بدن می‌شوند. از داروهای اعتیادآوری که در سال‌های گذشته بیشتر در بین جوانان به اشتباه به‌عنوان داروی ترک اعتیاد شناخته می‌شود، قرص ب۲ می‌باشد، این قرص فقط تحت شرایطی خاصی باید مصرف شود و در صورت مصرف مداوم قطعاً فرد درگیر اعتیاد به این قرص خواهد شد، روش ترک قرص ب۲ متفاوت است و باید به شیوه‌ای اصولی ترک این قرص صورت بگیرد.

هر دوز از این قرص زبانی حاوی ترکیبات گوناگونی است که باعث اعتیاد زودرس فرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود، این قرص در رنج سنی مختلف باعث ایجاد عوارض گسترده‌ای شده و حتی ترک قرص ب۲ به سبب وابستگی بیش از حدی که در فرد ایجاد می‌کند، به‌هیچ‌عنوان راحت نیست، این قرص ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پس از مصرف علائم خود را آشکار می‌کند و عوارض مصرف این قرص تا مدت‌ها در بدن باقی می‌ماند.

 

بهترین روش ترک قرص ب۲ :

قطعاً اعتیاد به این قرص در دراز مدت می‌تواند باعث بروز مشکلات جسمی و روحی مختلفی در فرد شود، این قرص دارای ترکیبات خطرناکی است که باعث تخریب برخی از ارگان‌های اصلی بدن نیز می‌شود. شما برای رهایی از این مشکلات و بازگشت به یک زندگی نرمال و عادی باید حتماً نسبت به ترک اعتیاد به این قرص اقدام کنید، اعتیاد به این قرص به‌مرور زمان باعث ایجاد مشکلات جسمی مختلفی در فرد می‌شود. این قرص فقط در شرایطی خاص نظیر : ترک مواد مخدر سنتی خیابانی نظیر هروئین و تریاک در کمپ‌های معتبر در دوزهای مشخص در جهت کاهش علائم و عوارض مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف روزانه این قرص قطعاً ریسک بزرگی است.

در حال حاضر ترک قرص ب۲ به دو روش صورت می‌گیرد و البته نتایج دریافتی در هر یک از شیوه‌های ترک اعتیاد به این ماده مخدر متفاوت است و شما باید روشی تکمیلی و قطعی را انتخاب کنید.

 

●ترک قرص ب۲ در کمپ :

پژوهش‌های مطالعاتی به وضوح به این نکته اشاره می‌کند که تنها راه تضمینی ترک اعتیاد به این قرص کمپ‌های معتبر هستند. در این کمپ‌ها ترک اعتیاد فرد در ۳ مرحله مجزا صورت می‌گیرد و به‌صورت تدریجی فرد اعتیاد خود را ترک می‌کند، در مرحله اول بر اساس برخی از متد جدید سم‌زدایی آغاز می‌شود، تا سموم باقی‌مانده در بدن باعث تحریک و آسیب بیشتر بدن نشوند، در مرحله بعدی باید فرد از نظر روانی آمادگی لازم را به دست بیاورد، تا دوباره درگیر اعتیاد به این ماده مخدر نشود و در مرحله سوم که از حساسیت بیشتری برخوردار می‌باشد، پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

ترک اعتیاد در کمپ در واقع باعث می‌شود، فرد بیمار در یک محیط گرم و صمیمی قرار بگیرد و با روحیه بیشتری برای برگشت به یک زندگی عادی مجادله کند، یکی از بهترین مراکز شناخته شده در داخل کشور در خصوص ترک اعتیاد نورو کمپ می‌باشد، این کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران دارای فعالیتی کاملاً قانونی است و با کادر حرفه‌ای و تخصصی خود همپای تمامی بیماران می‌باشد، تا طعم شیرین یک زندگی عادی را دوباره بچشند.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

● روش ترک قرص b2 در منزل :

برخی از افراد به دلایل شخصی دوست دارند که در منزل اعتیاد خود را درمان کنند، متأسفانه این قرص به‌واسطه ترکیبات شیمیایی که دارد، باعث ایجاد سموم خاصی در بدن می‌شود. سموم ایجاد شده از این قرص حتماً باید سم‌زدایی شوند و قطعاً اجرای این روش توسط افراد عادی در منزل غیرممکن است. همچنین محیط منزل منزوی بوده و فرد روحیه ترک اعتیاد خود را از دست می‌دهد و حدود ۹۰ درصد از افرادی که مطابق با این روش اعتیاد خود را ترک کرده‌اند، دوباره نسبت به مصرف این قرص اقدام کرده‌اند. اگر قصد ترک ۱۰۰ درصدی قرص ب۲ را دارید، قطعاً ترک این قرص اعتیادآور در منزل راهکار مناسبی نیست.

 

ترک قرص ب۲ چند روز طول میکشد؟

متأسفانه قرص‌های اعتیادآور برخلاف مواد مخدر سنتی از ترکیبات متفاوتی برخوردار هستند و در نتیجه دفع سموم ناشی از این مواد مخدر به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین علت ترک قرص ب۲ در منزل در بازه زمانی طولانی‌مدتی صورت می‌گیرد، درحالی‌که ترک قرص ب ۲ در کمپ‌های معتبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون درد و با آمادگی کامل روحی و روانی صورت می‌گیرد، طریقه ترک قرص b2 در هر شیوه‌ای متفاوت می‌باشد و بر همین اساس ترک این قرص در افراد مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت صورت می‌گیرد، ترک اعتیاد به قرص ب۲ مانند ترک کمیکال و هر ماده‌ی مخدر دیگری فقط در کمپ‌های معتبر توسط تیم پزشکی باید انجام شود، بر اساس شرایط جسمی بیمار معمولاً ترک این قرص بین ۳ الی ۴ هفته زمان می‌برد و شما پس از ترک کامل می‌توانید زندگی قبلی خود را دنبال کنید.

ترک بوپرنورفین در مراکز معتبر حتماً باید صورت بگیرد، تا در مدت‌زمان کوتاه‌تر بهترین نتایج دریافت شود.

 

ترک متادون با قرص ب 2

بسیاری برای ترک متادون از قرص های ب2 استفاده می کنند اما لازم است توجه نمایید استفاده از این قرص ها به مدت طولانی خود نیز باعث ایجاد وابستگی می شود. این قرص ها برای ترک اعیتاد به سایر مواد مخدر حتما باید با تجویز پزشک استفاده شود تا عوارض جانبی آن به حداقل برسد.

 

ترک قرص b2

 

عوارض ترک بوپرنورفین :

قطعاً ترک مواد اعتیادآور در مرحله اول از دیدگاه فرد بیمار سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد، در حالی که این یک باور اشتباه است و فقط یک اراده قوی می‌تواند هرگونه عوارض ناشی از مصرف این قرص را کاهش دهد. عوارض ترک بوپرنورفین نیز مانند عوارض ترک حشیش و سایر مواد اعتیاد آور در افراد مختلف متفاوت می‌باشد و علت این مسئله تفاوت میزان درگیری هر فرد با اعتیاد به این قرص است، معمولاً عوارض ترک قرص بوپرنورفین در مراحل اولیه بیشتر است و به مرور زمان کمتر می‌شود، عوارض ترک قرص بوپرنورفین شامل موارد زیر است:

-دردهای عضلانی شدید از عوارض شایع ترک این قرص می‌باشد.

-ایجاد تغییرات گسترده در بخش‌های مختلف پوست از دیگر عوارض این قرص شناخته می‌شود.

-تب و لرز از عوارض ترک قرص ب ۲ در مراجع اولین شناخته می‌شود.

-از دیگر عوارض ترک این قرص گیجی و سردردهای شدید می‌باشد.

-ترک این قرص باعث افزایش درجه حرارت بدن می‌شود که این مسئله ناشی از ترک سموم موجود در بدن است.

-ایجاد تغییرات گسترده گوارشی نظیر اسهال و دردهای شکمی از دیگر عوارض این قرص است.

-در برخی از افراد علائمی مشابه به سرماخوردگی نیز در فرد بروز پیدا می‌کند.

 

علائم ترک ب۲ :

فردی که نسبت به ترک این قرص اقدام می‌کند، با علائم مختلفی روبه‌رو می‌شود که هر یک از این نشانه‌ها خبر از بهبودی فرد می‌دهد، در واقع علائم ترک ب ۲ در روزهای اول کمی بیشتر است و با گذشت زمان به‌صورت تدریجی علائم مربوط به طور کامل از بین می‌روند. از علائم ترک ب ۲ بدن درد و همچنین ایجاد تغییرات فاحش در میزان انرژی فرد می‌باشد، ترک این قرص باعث افزایش میل جنسی می‌شود و همچنین باعث ایجاد درد در معده شده، همچنین در گروهی از افراد علائمی نظیر غش و خستگی زیاد بروز پیدا می‌کند.

از نشانه‌های اصلی ترک این قرص می‌توان به: بی‌اشتهایی و زردشدن پوست اشاره کرد که تمامی این علائم گذرا و موقتی هستند و پس از ترک کامل از بین می‌روند. شما به‌واسطه ترک اعتیاد به قرص ب ۲ در نورو کمپ می‌توانید علائم ناشی از ترک این قرص را به حداقل برسانید، نورو کمپ بر اساس شیوه‌ای متفاوت بستر بهبودی و درمان شما را فراهم می‌کند. مرکز ترک کوکائین، ب2  و انواع مواد مخدر دیگر با کمک تیم خود تلاش می کند تا علائم ناشی از ترک را به شدت کاهش دهد.

 

علائم خماری قرص b2

خماری قرص ب2 در دوران ترک برای فرد علائمی چون موارد زیر را به وجود می آورد:

  • دردهای عضلانی
  • لرز
  • دون دون شدن پوست و تعریق شدید
  • احساس گرما یا سرمای غیرعادی
  • آبریزش از بینی و چشم
  • اسهال

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

2 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند