بوی مواد مخدر گل شبیه چیست؟

بوی مواد مخدر گل شبیه چیست

همه ما با شنیدن گل به یاد شکل زیبا و حس طراوت و شادابی که با بوییدن آن به ما دست می‌دهد می‌افتیم اما می‌خواهیم در این مقاله نوروکمپ از گل ماده مخدری صحبت کنیم که نه شکل ظاهری زیبایی دارد و نه بویی که حس سرزندگی را در ما زنده کند.

گل در چه گروهی از مواد مخدر قرار می گیرد؟

ماده مخدر گل زیر دسته کانابیس ها قرار می‌گیرد و از مشتقات گیاه شاهدانه است.

گل خاصیت شادی آوری دارد به همین دلیل است که در بین تمام مواد مخدر پر مصرف‌ ترین ماده مخدر در جهان شناخته می‌شود. مدت زمان اثر آن چیزی بین 2 تا 6 ساعت است.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

بوی ماده مخدر گل شبیه چیست؟

مخدر گل را معمولا در کاغذ می‌پیچند و به شکل سیگار می‌کشند. گل به آرامی می‌سوزد و دود زیادی تولید می‌کند. بوی آن تند و شبیه به بوی گیاه است.

به طور کلی تِم بوی گل بسیار شبیه برگ و علف و گیاهان جنگلی است اما به صورت عمیق، غلیظ و شدید. در زمان دود کردن نیز عمق غلظت و شدت بوی این گیاه کاملاً به مشام می‌رسد و آن را قابل تشخیص می‌کند. اگر برایتان سوال است بوی هروئین شبیه چیست مقاله دیگر ما را بخوانید.

گل برعکس اسم خوشایندی که دارد یکی از خطرناک ترین انواع مواد مخدر است که متاسفانه مصرف آن در بین جوانان و نوجوانان محصل هم شیوع پیدا کرده است و بوی ناخوش آن را می‌توان در نزدیکی مدارس احساس کرد.

بوی ماده مخدر گل علاوه بر اطراف مدارس در پارک‌ها، فضاهای سبز و بوستان‌ها هم می‌توان استشمام کرد.

 

بوی مواد مخدر گل شبیه چیست

 

تبلیغات دروغی که عوارض مصرف گل را بی خطر معرفی می‌کند و همچنین بی اطلاعی خانواده‌ها باعث شده که نوجوانان برای تفریح و یا از سر کنجکاوی این ماده را حداقل برای یک با هم که شده مصرف کنند.

آمار رو به رشد مصرف کنندگان این ماده ضرورت کسب آگاهی بیشتر درباره این ماده مخدر را برای جوانان و خانواده‌های آنان ایجاب می‌کند. قطعا لازم است خانواده ها و جوانان بدانند بوی ماده مخدر گل شبیه چیست؟ ما در نوروکمپ ( کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران ) سعی می‌کنیم با انتشار مطالب مفید و جامع آگاهی شما خانواده‌های عزیز را بالاتر ببریم.

در رابطه با اینکه ترک تریاک چند روز طول میکشد در مقاله دیگری توضیح داده ایم که توصیه می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید.

بسیاری از مصرف کنندگان گل با تصور این که گل اعتیاد آور نیست آن را مصرف می‌کنند در حالی که پس از مدتی با عوارض مصرف گل مواجه می‌شوند. یکی از عوارض کوتاه مدت اعتیاد به گل بوی بد دهان است.

کسانی که مخدر گل مصرف می‌کنند دهانشان بوی بدی می‌دهد و در واقع این بو یکی از علائمی است که می‌توان تشخیص داد شخصی اعتیاد به گل دارد.

پس از مدتی عوارض مصرف گل به حدی افراد را اذیت می‌کند که بسیاری از آن‌ها برای رهایی و خلاص شدن از عوارض مصرف گل تصمیم به ترک می‌گیرند و ترک گل چند روز طول می کشد سوالیست که ذهنشان را مشغول کرده است که این سوال را در مقاله دیگری پاسخ داده‌ایم. در صورتی که سوال دیگری دارید حتما در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ دهند.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

27 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند