بهترین مرکز ترک هروئین ( ترک هروئین چند روز طول میکشد؟ )

ترک هروئین در کمپ

 طبق آخرین بررسی‌های به‌دست‌آمده، یکی از مواد مخدری که دارای ترک دشواری است و در صورت اعتیاد با آن با عوارض شدیدی درگیر خواهید شد، هروئین می‌باشد. در واقع هروئین در رده مواد مخدر با جنبه اعتیادآوری بسیار بالا قرار دارد و حتی در درازمدت در صورت مصرف این ماده مخدر شما با عوارض شدیدی روبه‌رو خواهید شد.

ترک هروئین در هر سنی نیازمند تدارکات خاص و بهره‌گیری از روش‌های قطعی و جدید است، تا به طور ۱۰۰ درصدی اعتیاد مربوط را ترک کنید. اولین قدم برای رهاشدن از دامن اعتیاد به هروئین سم‌زدایی بدن می‌باشد، تحقیقات جدید ثابت کرده است افرادی که این ماده مخدر را مصرف می‌کنند، ۲۳ درصد بیشتر در معرض بیماری‌های خود ایمنی قرار می‌گیرند.

همه ساله هروئین در سراسر دنیا تعداد زیادی از افراد را درگیر می‌کند و بهترین راهکار برای ترک بدون بازگشت تکیه بر روش‌های جدید است که ضامن برگشت شما به زندگی عادی و سلامتی جسمی کامل است. ترک مواد مخدر هروئین اغلب با عوارض شدیدی همراه می‌باشد که باید تحت شرایط مختلف این عوارض را کنترل کرد.

 

بهترین روش ترک هروئین

همه ساله عده زیادی از افراد خصوصاً در کشورهای آسیایی دچار اعتیاد به هروئین می‌شوند، امروزه روش‌های متنوعی جهت ترک معرفی شده است که شما به کمک این روش‌ها می‌توانید زندگی سالم و پاک گذشته خود را دنبال کنید.

ترک مطابق با متدهای جدید جهانی در حال انجام است و مهم‌ترین نکته برای ترک چنین ماده مخدری بهره‌گیری از روش مناسب بر اساس میزان درگیری فرد می‌باشد. در برخی از افراد به سبب درگیری بیشتر با این ماده مخدر پیشنهاد می‌شود، از روش‌های قطعی‌تر کمک گرفته شود، روش صحیح ترک این ماده را وضعیت جسمی و روحی فرد بیمار تعیین می‌کند و حتی در برخی از افراد از چندین روش به طور همزمان استفاده می‌شود، تا ترک ۱۰۰ درصدی حاصل شود.

در صورت عدم ترک اعتیاد به هروئین شما دچار آسیب‌های گسترده در قسمت حافظه کوتاه‌مدت خود می‌شوید و حتی برخی از گلبول‌های سفید بدن خود را از دست می‌دهید. ترک به‌موقع تنها راه رهایی از اعتیاد به این ماده مخدر است، چون در غیر این صورت میزان درگیری شما بیشتر شده و مدت زمان بیشتری را جهت ترک اعتیاد خود باید اختصاص دهید. عوارض هروئین در هر فردی کاملاً متفاوت می‌باشد و شرایط جسمی تعیین‌کننده این عوارض است. برخی از روش‌های ترک که شناخته شده و قابل اطمینان هستند، شامل موارد زیر هستند:

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

 

 ● ترک هروئین در کمپ :

یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین روش ترک هروئین در کمپ است، در کلینیک‌های مختص ترک اعتیاد شرایط کلی به‌گونه‌ای است که زمینه یک ترک راحت و بدون درد برای فرد فراهم می‌کند و همچنین از نظر روانی و جسمی فرد برای ترک آماده می‌شود. با توجه به آن که ترک این ماده نیز مانند ترک کوکائین نیاز به ترک روانی و وابستگی آن دارد بهترین روش ترک در کمپ ها با حضور روان شناس می باشد.

لازم به ذکر است که غلب افرادی که این روش را جهت ترک اعتیاد به هروئین انتخاب می‌کنند، معمولاً نتایج مثبتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کرده‌اند و همچنین در سایه ترک هروئین در کمپ می‌توانید زندگی نرمال و سالم قبلی خود را دوباره دنبال کنید و فصل جدیدی از زندگی خود را با شرایط متفاوت رقم بزنید. تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای که در محیط کمپ ترک اعتیاد وجود دارد، از هر جهت فرد را جهت ترک آماده می‌کنند و در نهایت شما در مدت زمان کوتاه‌تر نتیجه مطلوب را دریافت کرده و برای همیشه این عادت بد را ترک می‌کنید.

در کمپ‌های ترک اعتیاد معمولاً آخرین متد روز دنیا اجرا می‌شود و این روش از ترک اعتیاد تلفیقی از شیوه‌های مختلف است و فرد با مشاهده افراد دیگر در این بستر درمانی و وضعیت کلی بهبودیافتگان پس از ترک بیشتر ترغیب می‌شود که درمان تکمیلی و کلی خود را دنبال کند.

رویکردهای درمانی که در کلینیک‌های معتبر به کار گرفته می‌شود، کاملاً استاندارد بوده و هیچ خطری سلامت جسمی و روانی فرد را تهدید نمی‌کند، کلاس‌های درمانی متعدد، بررسی وضعیت روانی بیمار همگی در بهترین مرکز ترک هروئین همیشه دنبال می‌شود. در کنار دنبال‌کردن روند بهبود فرد بیمار معمولاً کمپ‌های شناخته شده کشور امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را نیز در اختیار افراد قرار می‌دهند، تا در این محیط جدید بیشتر جهت ترک اعتیاد علاقه‌مند شوند.

 نوروکمپ در لیست بهترین مراکز ترک اعتیاد تهران شناخته شده کشوری قرار داشته و بر اساس مجوزهای دریافتی برای ارائه چنین خدماتی کاملاً مجاز بوده و با آخرین روش‌های جدید و ارائه شده، روند ترک اعتیاد را دنبال می‌کند. این مجموعه درمانی در سال‌های اخیر مفتخر بوده، رضایت بیش از ۹۸ درصدی مراجعه‌کنندگان خود را جلب کند و همچنین روال کاری این کلینیک ترک اعتیاد تجربه‌های کسب شده و همچنین بررسی‌های اخیر علمی و پزشکی است.

 

مراحل ترک هروئین در کمپ

 

ترک هروئین در کمپ

اگر برای ترک اعتیاد به مراکز ترک هروئین مراجعه نمایید مراحل ترک اعتیاد هروئین در سه مرحله خلاصه می‌شود. اولین مرحله که بعد از پذیرش شما انجام می‌شود سم زدایی است در این مرحله پزشک و روان‌شناسان مجموعه وضعیت بیمار را بررسی می‌کنند و طول درمان را مشخص خواهند کرد و فرآیند سم زدایی آغاز خواهد شد در این فرایند با استفاده از داروهایی درمان و سم زدایی از بدن بیمار انجام می‌شود.

سپس بعد از گذراندن دوران سم زدایی فرد به بخش ترک گروهی منتقل می‌شود و در این زمان تلاش بر ترک روانی می‌باشد. در این زمان کلاس های مختلف برای فرد بیمار برگزار شده و جلسات روان درمانی برای او در نظر گرفته می‌شود و بعد از ترک و مرخص شدن نیز جلسات گروهی بعد از ترک انجام خواهد شد.

 

 

ترک هروئین چند روز طول میکشد؟

یکی از دغدغه‌های فکری افرادی که قصد ترک مواد مخدر هروئین را دارند این است که ترک هروئین چند روز طول میکشد. همان طور که اشاره شد، یکی از پارامترهای اصلی تعیین‌کننده مدت‌زمان ترک اعتیاد فرد میزان درگیری با این ماده مخدر می‌باشد.

در مرحله دوم شرایط جسمی و روحی روانی به طور عادی در هر فردی متفاوت می‌باشد و بر همین اساس هر فردی در مدت زمان متفاوتی می‌تواند خود را از دامان اعتیاد به این ماده مخدر نجات دهد. در ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت اول بعد از ترک این ماده مخدر فرد بیشترین میزان از درد و فشار را خواهد داشت و علت این مسئله ترشح برخی از مواد خاص از غده هیپوفیز و هیپوکامپ می‌باشد و در نهایت در روزهای ۵ تا ۷ تمامی علائم کاهش پیدا می‌کند.

فرد به‌ مرور زمان ترک کامل را تجربه کرده و بدن از سموم مربوط به مواد مخدر رهایی پیدا کنید. در مدت زمان ۵ تا ۷ روز علائم اولیه ظاهر می‌شود و در نهایت در روزهای آینده بدن فرد از هرگونه ماده مخدری پاکسازی می‌شود، ترک هروئین در کمپ در مدت زمان کوتاه تری صورت می‌گیرد. به همین دلیل است که بیشتر متخصصان حوزه اعتیاد تاکید می کنند که بهترین روش ترک سورچه، ترک مواد مخدر هروئین و انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی دیگر استفاده از کمپ ها می باشد.

 

علائم ترک هروئین :

علائم ترک این ماده مخدر وابسته به شرایط فردی بسیار گوناگون بوده، ولی تحقیقات و آزمایشات انجام شده روی موارد مشابه خاطر نشان کرده است که برخی از علائم ترک هروئین در تمامی افراد یکسان می‌باشد، علائم مربوط به ترک این ماده مخدر به صورت یکباره ظاهر می‌شود و سپس به طور تدریجی از بین می‌روند. برخی از علائم ترک هروئین در بازه‌های سنی گوناگون شامل موارد ذیل است: •تعریق شدید: تمامی افرادی که قصد ترک این ماده مخدر را دارند، در مراحل مختلف ترک اعتیاد خود با تعریق شدید مواجه می‌شوند.

  • بی‌خوابی : از دیگر علائم ترک اعتیاد هروئین بی‌خوابی و به‌هم‌خوردن ساعت خواب می‌باشد.
  • اسهال و استفراغ: هروئین در تمامی مراحل روی سیستم گوارشی بدن نیز تأثیر می‌گذارد و علت این مسئله دفع سموم بدن می‌باشد.
  • سردردهای شدید: این سردردها در اثر خماری بدن به وجود می‌آیند و به کمک مسکن‌های مختلف قابل کنترل می‌باشند.
  • پرش عضلات بدن به صورت غیر ارادی: پرش عضلات در دوران ترک این ماده مخدر همیشه مشاهده می‌شود و علت این مسئله به هم خوردن فعالیت‌های عصبی مربوط به مغز است.
  • بی‌قراری شدید: اغلب افرادی که در دوران ترک اعتیاد هستند، معمولاً با بی‌قراری شدید و پرخاشگری مواجه می‌شوند.
  • درد بدن و استخوان: بدن به دنبال دفع این سموم در دوران ترک است و به همین علت شما در این دوران حساس با بدن درد و استخوان درد مواجه می‌شوید.
  • گشادی مردمک چشم: حدود ۶۷ درصد از افرادی که در دوران ترک اعتیاد به هروئین هستند، دچار این عارضه می‌شوند که پس از بهبودی کامل رفع می شود.

 

 برای ترک هروئین چه بخوریم؟

 

برای ترک هروئین چه بخوریم؟

شما برای ترک سریع و آسان‌تر اعتیاد به هروئین می‌توانید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید و دوران ترک اعتیاد را برای خود آسان‌تر و سلامت جسمی بدن خود را حفظ کنید. در این دوران حساس و بحرانی انواع میوه و سبزیجات تازه را میل کنید، چون حاوی مقدار قابل‌توجهی فیبر بوده و روند سم‌زدایی بدن را تسریع می بخشد.

مصرف انواع پروتئین و لبنیات باعث کاهش عوارض ناشی از ترک مواد مخدر هروئین می‌شود و همچنین درد ناشی از ترک را کنترل می‌کند. مصرف انواع دم‌نوش‌های آرامش بخش و طبیعی به سلامت روانی شما کمک شایانی کرده و حتی با خوردن انواع آجیل خام در این دوران می‌توانید سیستم گوارشی خود را تقویت کنید.

 درد بدن ناشی از ترک اعتیاد هروئین را می‌توانید به کمک مصرف انواع مواد غذایی خاص همانند: نوشیدنی‌های کافئین‌دار و حبوبات کمتر کنید. به هیچ عنوان مواد قندی را از رژیم غذایی خود حذف نکنید، چون بدن شما در این دوران به میزان قند بیشتری احتیاج دارد و به طور مداوم دچار افت قند می شود.

 

عوارض ترک هروئین

از دیگر بحث‌های چالش برانگیزی که همیشه در ذهن بیماران ایجاد می‌شود، عوارض بعد از ترک اعتیاد هروئین می‌باشد. تمامی بررسی‌های جدید توسط منبع‌های معتبر علمی و پزشکی به وضوح ثابت کرده است که شما در صورت ترک شاید در مراحل اولیه با عوارضی مقطعی رو به رو شوید، ولی بلافاصله پس از ترک کامل عوارض خاصی بدن شما را تهدید نخواهد کرد.

فقط در برخی از موارد نادر به دلیل ضعیف بودن بدن پس از دوران ترک اعتیاد امکان ابتلا فرد به آنفلوانزا، سرماخوردگی افزایش می‌یابد، در غیر این صورت هیچ‌گونه عوارض خاص و دائمی در انتظار فردی که هروئین را ترک می‌کند، نیست.

 شما حتی برای از بین بردن عوارض ترک هروئین می‌توانید رژیم غذایی کاملا سالم و ارگانیکی را دنبال کنید و همچنین فعالیت‌های ورزشی سبک را ادامه دهید. فعالیت‌های هوازی در کاهش عوارض ناشی بهترین گزینه ممکن هستند. شما با انتخاب یک مرکز ترک اعتیاد معتبر با هیچ گونه چالش خاصی نظیر عوارض ترک اعتیاد به هروئین مواجه نخواهید شد.

 

خماری هروئین چند روز است؟

 

ترک هروئین چند روز طول می‌کشد؟

علائم خماری هروئین مانند سرماخوردگی در فرد است. همچنین درد، لرزش، تعریق و اسپاسم عضلانی در این افراد دیده می‌شود. این علائم معمولا از یک هفته تا ده روز پس از قطع مصرف ادامه دارد و پس از آن به تدریج از بین خواهد رفت. البته باز هم وضعیت جسمانی فرد در مدت زمان آن تاثیر گذار است. برخی افراد احساس ناخوشی و ضعف در بدن را برای مدت زمان طولانی‌تری احساس می‌کنند.

 

● ترک هروئین با متادون :

متادون در رده داروهای مربوط به ترک مواد مخدر هروئین قرار دارد و همچنین یک شبه افیونی ساخته شده، برای کاهش درد است که توسط بشر تولید شده است. برای ترک مواد مخدر هروئین به کمک متادون شما باید دوز دریافتی مشخصی را هر روز دریافت کنید.

وب سایت های اخیر و فعال در حوزه پزشکی بیان کرده‌اند که این دارو برای درمان وابستگی‌های ناشی از ترک اعتیاد به هروئین بسیار مهم و ضروری می‌باشد. متادون درد ناشی از خماری را کاهش داده و همچنین در رده ضد دردهای قوی برای ترک این ماده مخدر قرار دارد. این قرص مدت‌زمان ترک اعتیاد به هروئین را کاهش می‌دهد اما عوارض قرص متادون نیز خود بسیار زیاد است و حتما باید با تجویز پزشک مصرف شود.

 

 ● ترک هروئین در خانه :

یکی از روش‌های رایج و تکمیلی جهت ترک هروئین در خانه می‌باشد، در واقع محیط امن و پر از آرامش خانه و خانواده شرایط ترک را بدون درد و یا عوارض کمتر برای فرد بیمار فراهم می‌کند و حتی فرد در این روش میزان همکاری بیشتری را از خود نشان می‌دهد و شما برای نتیجه‌گیری بیشتر از این روش باید کنترل کافی روی فرد مبتلا به اعتیاد داشته باشید، در غیر این صورت نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد.

در محیط خانه شما می‌توانید از انواع قرص‌های مخصوص موجود در بازار که دارای تاییدیه پزشکی از سازمان بهداشت هستند، جهت کاهش درد و خماری استفاده کرده و همچنین عوارض ناشی را نیز کاهش دهید. البته دوز مصرفی داروها در خانه باید حتماً توسط یک فرد متخصص و یا پزشک در این زمینه تعیین شود، چون در غیر این صورت ترک بدون بازگشتی را قطعاً تجربه نخواهید کرد.

 الزامات ترک اعتیاد در خانه بهره‌گیری از روش‌های جدید و ایجاد امنیت روانی در فرد می‌باشد. تحقیقات اخیر دانشگاه‌های بزرگ اروپایی ثابت کرده است، ترک در مراحل پایانی در خانه باید صورت بگیرد و در مراحل اولیه باید از روش‌های شناخته شده تر و قابل اطمینان تری استفاده شود.

چون همان طور که می‌دانید، شرایط و تجهیزات در محیط منزل به حد کافی نبوده و امکان مصرف دوباره مواد مخدر توسط فرد وجود دارد، پس روش ترک هروئین در خانه را باید به عنوان یک روش تکمیلی در نظر بگیرید.

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

 


یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند