قوانین ملاقات در کمپ ترک اعتیاد

عموما خانواده هایی که فرزند درگیر اعتیادشان را در کمپ های ترک اعتیاد می سپارند سوال مشخصی دارند که می پرسند قوانین ملاقات کمپ ترک اعتیاد به چه صورت است؟ چه زمان
هایی می توانند فرزند خود را ملاقات کنند؟

البته هر کمپ قوانین مخصوص به خودش را برای ملاقات با بیماران دارد اما به طور عمومی بعضی از این قوانین که در بین کمپ ها عمومی تر است را برای تسکین خانواده هایی که عزیزان درگیر دارند بیان می کنیم.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

قوانین ملاقات در کمپ ترک اعتیاد

از روزی که فرآیند ترک مواد مخدر آغاز می شود تا حدود 7 – 10 روز بعد از آن هفته ی سم زدایی مواد مخدر است. در این دوران عموما دردهای جسمانی ترک اعتیاد در بدن فرد معتاد بروز می کند و  عموما بی قراری های ترک اعتیاد در این دوران بروز می کند. به همین دلیل کمپ های ترک اعتیاد ملاقات در این دوره را ممنوع می کنند زیرا به دلیل بی قراری ها مدام شخص بیمار از خانواده می خواهد که او را از کمپ ببرند و بتواند به سرعت به مواد دست پیدا کند.

بعد از پایان دوره سم زدایی با صلاح دید پزشک و روانشناس متخصص کمپ خانواده بیمار می توانند به کمپ ترک اعتیاد مراجعه کنند و با بیمار خود دیدار کنند.

بعد از گذراندن این دوران در بخش های عمومی که هر بیمار تلفن همراه ندارد خانواده ها میتوانند با خود کمپ تماس بگیرند و با عزیزان خود صحبت کنند. در قسمت vip هر بیمار می تواند تلفن همراه داشته باشد و خانواده با تلفن هر شخص تماس داشته باشد.

پیشنهاد نوروکمپ برای ملاقات در کمپ ترک اعتیاد

تجربه متخصصان نوروکمپ نشان می دهد اگر هیج ارتباطی در دوران ترک وجود نداشته باشد مسیر ترک با احتمال موفقیت بیشتری پیش خواهد رفت. بنابراین لطفا برای سلامت عزیزانتان هم که شده در این دوران بیش از حد به کمپ های ترک اعتیاد سر نزنید و با عزیزان خود تماس نگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند