کمپ ترک اعتیاد vip تهران ( کمپ ترک اعتیاد خصوصی )

آیا احساس می‌کنید که در چرخه‌ی اعتیاد گیر کرده‌اید؟و به دنبال راهی هستید که به شما این امکان را بدهد تا به راحتی از این چرخه خارج شوید؟

در کمپ ترک اعتیاد VIP تهران، هدف ما ایجاد یک تجربه منحصر به فرد از ترک اعتیاد است.  ما تمرکز خود را بر روی ایجاد  ترک دائمی انواع مواد مخدر قرار داده‌ایم. 

در کمپ ترک اعتیاد خصوصی تهران، شما با حمایت یک تیم متخصص از روان‌شناسان و پزشکان با تجربه، هر گام از مسیر را به شکل شخصی‌سازی شده تجربه خواهید کرد.

ما به شما یک محیط لوکس و آرام با امکانات بهداشتی و تفریحی ارائه داده‌ایم تا ترک مواد مخدر دائمی باشد.

بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

سوء مصرف مواد و اعتیاد به طور حتم بر تمام زمینه‌های زندگی فرد تاثیر می‌گذارد. بسته به ماده خاصی که فرد مصرف کننده به آن اعتیاد دارد، تاثیرات و شدت آن متفاوت خواهد بود. مصرف مواد، می‌تواند زندگی فرد را به سرعت از بین ببرد، روابط او را دچار مشکل کند، سلامتی او را تهدید کرده و در وضعیت تحصیلی و یا شغلی او تاثیر منفی بگذارد.

خوشبختانه با انجام به موقع درمان در یک کمپ ترک اعتیاد تهران که به مقوله سوء مصرف مواد و اعتیاد کاملا مسلط است می‌توان با موفقیت از این ضررها جلوگیری کرد. 

غلبه بر اعتیاد برای اغلب افراد بدون کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه‌ای بسیار دشوار است. کمپ ترک اعتیاد لاکچری نوروکمپ به کسانی که با اعتیاد به انواع مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کنند کمک می‌کند تا به بهبودی کامل دست پیدا کنند. ما معتقدیم اعتیاد یک بیماری است و به دنبال درمان بیماری اعتیاد هستیم.

norocamp3-1-e1693205608655

برنامه ی تغذیه ای مناسب

نکته دیگری که اهمیت زیادی دارد تغذیه در دوران کمپ ترک اعتیاد vip است چرا که افراد معتاد اغلب به تغذیه خود به درستی اهمیت نمی‌دهند که نهایتا منجر به ضعیف شدن بدن آن‌ها می‌شود. در نوروکمپ برنامه غذایی توسط متخصص تغذیه طوری تنظیم می‌شود که تمام مواد مورد نیاز به بدن این افراد برسد و غذاهای مناسب کمپ ترک اعتیاد تهران لاکچری توسط این تخصصان تغذیه انتخاب می‌شود.

ترک دائم اعتیاد

ترک دائم

در مجموعه نوروکمپ بیماران پس از درمان هم از حمایت و برنامه‌های گروهی که توسط این مرکز برگزار می‌گردد بهره‌مند می‌شوند تا بتوانند مسیر بهبودی خود را حفظ کنند. در این مجموعه همواره از جدیدترین متدهای علمی روز دنیا در درمان و ترک اعتیاد استفاده می‌شود. ما مسئله اعتیاد را به روش علمی و عملی درمان می‌کنیم.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

مدت زمان کوتاه ترک

نوروکمپ با داشتن پزشکان، روانشناسان، روانپزشکان و مشاوران متخصص و مورد تائید، بصورت کاملا حرفه‌ای و با توجه به شرایط جسمی و روانی هر بیمار برنامه درمانی اختصاصی مناسب او را مشخص کرده و اجرا می‌کنند تا فرد به بهبودی کامل دست یابد. بنابراین مدت زمان ماندن در کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران کاملا بستگی به شرایط بیمار دارد و توسط کارشناسان تعیین می‌شود.

کمپ ترک اعتیاد vip

برنامه ی روزانه کمپ ترک اعتیاد

برنامه روزانه کمپ برای بیماران مختلف متفاوت است. بسیار مهم است افرادی که در حال ترک در کمپ هستند برنامه هایی که کمپ ترک اعتیاد خصوصی برای آن ها برنامه ریزی می کند را به درستی انجام دهند تا هر چه سریعتر سلامتی خود را بدست آورند. برنامه روزانه کمپ نورو توسط پزشکان و متخصصین طرح ریزی می شود.

امکانات و خدمات کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

انتخاب یک کمپ ترک اعتیاد در تهران که شرایط مناسب، که عزیزانمان را با حال مریض به دست آنها بسپاریم بسیار سخت می باشد و طبیعی است که بخواهیم سخت گیری لازم را در این مورد داشته باشیم.

در بین انواع کمپ های موجود بهتر است برای انتخاب بهترین کار این است که با ابتدا از امکانات و شرایط داخلی کمپ اطلاع پیدا کنید و سپس با مشاوران و پرسنل این کمپ ها صحبت کرده و مشاوره لازم را دریافت کنید و در گام آخر که بسیار هم مهم است افرادی را پیدا کنید که در آنجا درمان شده اند و نظراتشان را در مورد شرایط بپرسید تا بتوانید بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران را بیابید. هرچند این فرآیند سخت به نظر می رسد اما قطعا برای سلامت فرزندتان ضروری است.

کمپ ترک اعتیاد vip تهران

امکانات درمانی

  • کلاس‌های آموزشی 
  • خدمات پرورشی
  • تیم درمانی پزشکی
  • تیم روانشناسی
کمپ ترک اعتیاد لاکچری تهران

امکانات رفاهی

  • اتاق های تک نفره  
  • میز کار
  • هتلینگ
  • اتاق های نیمه خصوصی
کمپ ترک اعتیاد در تهران

امکانات تفریحی

  • میز بیلیارد
  • تنیس روی میز
  • فوتبال دستی
  • کنسول بازی‌های کامپیوتری
0
مراجعه کننده
0 +
نظرات مشتریان
0 %
مشتریان راضی

چرا برای ترک به کمپ ترک اعتیاد vip تهران مراجعه کنیم؟

 

ما می‌دانیم که غلبه بر اعتیاد به مواد مخدر تا چه حد دشوار است و بنابراین برنامه‌های درمانی ایجاد کرده‌ایم که هدف آن کمک به افراد برای یادگیری مهارت‌های لازم برای از بین بردن اعتیادشان و قدم برداشتن به سوی یک زندگی تازه و متحول شده است. زندگی‌ای سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت.

همچنین برای بسیاری افراد فهمیدن اینکه یکی از اعضای خانواده یا یکی از نزدیکان دچار اعتیاد شده است می‌تواند بسیار دردناک باشد.

به احتمال زیاد در این شرایط دچار سردرگمی و نگرانی می‌شوید و یا حتی ممکن است از رفتارهای او عصبانی شوید اما باید بدانید برای پایان دادن به اعتیاد، او به کمک نیاز دارد و بهترین گزینه در این شرایط برای ترک اعتیاد به صورت بدون بازگشت و اصولی مراجعه به بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران است.

امکانات تفریحی کمپ ترک اعتیاد vip تهران

وسایل تفریحی مانند میز بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی، کنسول بازی‌های کامپیوتری و همچنین انجام بازی‌ها و سرگرمی‌های گروهی آموزشی بخشی از این برنامه‌های رفاهی است که سپری کردن این دوران را برای افراد آسانتر می‌کند.

علائم دوران سم زدایی برای بسیاری افراد ناخوشایند است. استفاده از امکاناتی نظیر وان جکوزی که در مجموعه نوروکمپ فراهم شده است می‌تواند در کم کردن این علائم موثر باشد.

از دیگر خدمات کمپ ترک اعتیاد vip تهران که به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تدارک دیده شده می‌توان به کلاس‌های آموزشی، درمان پزشکی، میز کار، امکانات رفاهی، تفریحی، هتلینگ، ورزش و تقویت جسمانی، خدمات پرورشی و خدمات بهداشتی اشاره کرد.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در تهران بنا به شرایط کمپ و امکانات آن متفاوت است. این هزینه ها در نوروکمپ براساس مصوبه سازمان بهزیستی است.

مراحل ترک در کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران

مراحل ترک در کمپ ترک اعتیاد لاکچری تهران نورو در سه مرحله‌ی اساسی صورت می گیرد ابتدا با ورود و پذیرش بیمار پزشکان متخصص عمومی و روان پزشک مجموعه با او ملاقات خواهند کرد و بررسی های لازم از بابت مدت طول درمان و داروهای مورد نیاز انجام خواهد شد. 

سپس فرد بیمار به بخش سم زدایی منتقل می‌شود. در بخش سم زدایی به پروسه خارج کردن مواد مخدر از بدن فرد مصرف کننده می‌پردازند. در این مدت فرد بیمار با دردهای بدنی مواجه میشود که توسط پزشک متخصص داروهایی باری کاهش درد و راحت تر کردن طول درمان به او پیشنهاد خواهد شد. 

پس از گذراندن پروسه درمان نوبت به ترک روانی ماده مخدر میرسد که یکی از مهم‌ترین مراحل در ترک می باشد در این دوران فرد مصرف کننده به بخش عمومی منتقل می شود روان شناس این بخش تلاش می‌کند تا با برگزاری جلسات روان‌درمانی فردی و خانوادگی به ترک کامل این بیماری کمک می کنند. 

بعد از گذراندن دوره ترک روانی فرد بیمار مرخص می شود و سپس دوره پس از درمان آغاز میشود در ای دورانم با برگزاری جلسات هفتگی و پیگیری بیماران ترک دائمی مواد مخدر رقم خواهد خورد. 

هنوز سوالی در ذهن دارید؟

همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید

9 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند