بهترین روش ترک ماشروم کدام است؟

ترک ماشروم

ماشروم، یک ماده مخدر طبیعی است. این مواد گیاهی که به نام “ماشروم” یا “قارچ جادویی” هم شناخته می‌شود، از گذشته‌ها تا امروز برای اثرات روانی و جادویی‌اش شناخته می‌شود. اما همچنین به عنوان یکی از مواد مخدر خطرناک به شمار می‌رود. ترک ماشروم، یک فرآیند مهم است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند.

در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که مهم‌ترین مراحل ترک این ماده کدام است همچنین، راهنمایی‌های مفیدی برای مواجهه با ترک این ماده و مدیریت آن به شما ارائه می‌شود. و بهترین روش ها برای تکر این ماده توهم زا و بسیار خطرناک را معرفی خواهیم کرد.

 

روش های ترک ماشروم

کسی که از قارچ جادویی سوء استفاده می‌کند نه تنها می‌تواند به وضعیت ذهنی تغییر یافته ای که به ارمغان می‌آورد عادت کند، بلکه در زندگی در «دنیای واقعی» نیز دچار مشکل شود. از عوارض ماشروم آن است که این افراد ممکن است حافظه خود را از دست بدهند و برای حفظ حالت تغییر یافته خود از قارچ سیلوسایبین استفاده کنند. برخی از آن‌ها از فلاش بک های مخدر توهم زا، خستگی و تحریک پذیری رنج می‌برند.

 

— مرکز ترک ماشروم

یکی از بهترین روش های ترک اعتیاد به مواد مخدر در تمام انواع آن از قرص های اعتیاد آور مانند ترک قرص ب۲ تا ترک مواد مخدر طبیعی اعتیاد آور مانند ماشروم مراجعه به کمپ های ترک اعتیاد می‌باشد. این مراکز طبق برنامه‌ریزی و تجویز پزشک و در سه دوره مختلف اقدام به پاکسازی ذهن و بدن شما خواهند کرد. در اولین مرحله با ورود به این کمپ ها با پزشک و روان شناس صحبت خواهید کرد و سپس به بخش سم زدایی می‌روید تا پاکسازی بدن انجام شود.

بعد از پاکسازی به بخش عمومی فرستاده می‌شوید در این بخش روانشناسان سعی در انجام فرایند ترک روانی خواهند کرد و به این ترتیب از نظر ذهنی و روانی نیز ترک ماشروم انجام خواهد شد. بعد از ترک نیز با انجمن های مختلف مانع از وسوسه‌ی شما به شروع مجدد مواد مخدر خواهند شد. برای ترک ماشروم در کمپ ترک اعتیاد vip تهران می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

— ترک ماشروم در منزل

اولین گام مهم در ترک مواد مخدر، مخصوصاً ماشروم، تصمیم به ترک آن است. شما باید تصمیم قطعی بگیرید که می‌خواهید از این وابستگی خارج شوید. همچنین، خود را برای این مسیر آماده کنید. نکته بسیار مهم کمک گرفتن از مشاوره اعتیاد یا روانشناسی در ترک ماشروم می‌باشد استفاده از روش‌های قدیمی در این مورد بسیار کم جواب می‌دهند و عموما نتیجه‌ای ندارند بهتر است حتما برای ترک ماشروم از روش‌های مناسب برای ترک استفاده نمایید.

ترک ماشروم با عوارض جسمی و روحی همراه است برای کمتر کردن این عوارض بهتر است به تغذیه خود توجه ویژه ای داشته باشید و همچنین در کنار تغذیه برنامه‌ی ورزشی مناسبی را نیز داشته باشید.

خانواده می‌توانند نقش مهمی در ترک مواد مخدر ایفا کنند خانواده با تشویق فرد مبتلا به بیماری اعتیاد و حمایت معنوی از او می تواند سپری کردن این روزها را برای او بسیار ساده کند.

از مواجهه با محیط‌ها یا افرادی که ممکن است شما را به مصرف مواد مخدر مانند ماشروم ترغیب کنند، خودداری کنید.

 

ترک ماشروم چند روز طول می کشد؟

ترک اعتیاد به مواد مخدر، از جمله ماشروم یا هر ماده دیگر، زمان متفاوتی برای هر فرد دارد و نمی‌توان به طور کلی تعیین کرد که چند روز طول می‌کشد. این فرآیند به عواملی نظیر میزان وابستگی، سوابق فردی، و پشتیبانی اطرافیان بستگی دارد. به دلیل توهم زا بودن این ماده ممکن است ترک روانی آن مدن زیادی بسته به مدت زمان مصرف به طول انجامد.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند