هروئین چه بویی دارد؟ بوی هروئین شبیه چیست؟

بوی مواد مخدر هروئین

بسیاری از مواد مخدر ظاهر، بافت و بوی خاصی دارند که تشخیص آن‌ها را آسان می‌کند. در این مقاله از بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران نورو شما را با بوی مواد مخدر هروئین آشنا می‌کنیم.

برخلاف بوی تند گیاه ماری جوانا و مریم گلی قبل و بعد از سوزاندن، هروئین اغلب در خالص‌ترین شکل خود بی بو است. با این حال، وقتی هروئین رقیق یا دستکاری شود، از بوی اسیدی و سرکه مانند آن تشخیص داده می‌شود.

 

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان

بوی هروئین

به طور کلی هروئین جزء مواد مخدری است که بویی ندارد اما زمانی که پودر سفید آن روی زر ورق یا فویل ریخته می‌شود و زیر آن آتش گرفته و جمع بشود دود حاصل از آن که سریع از بین می‌رود بویی شبیه سرکه می‌دهد. اما زمانی که سفت و به شکل دکمه‌ای می‌شود بوی خیلی کمی دارد. در ادامه این مقاله نوروکمپ (کمپ ترک اعتیاد تهران) همراه ما باشید تا بگوییم چرا هروئین بوی سرکه می‌ دهد؟

 

حتما بخوانید: بوی ماده مخدر گل شبیه چیست

 

چرا هروئین بوی سرکه می دهد؟

اینکه چرا هروئین بوی سرکه می‌ دهد به فرآیندهای شیمیایی که در ساخت آن استفاده می‌شود، برمی‌گردد. بو، نتیجه مراحل نهایی فرآیند سنتز است. در حالی که سرکه بویی است که اغلب با هروئین همراه است اما همیشه بوی قوی سرکه ندارد. هرچه هروئین در پایان سنتز خالص‌تر باشد، احتمال بوی تند سرکه کمتر می‌شود.اگر در اطرافیان شما کسی به این ماده گرفتار شده است می توانید برای ترک هروئین در کمپ با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

هروئین تار سیاه

هروئین تار سیاه نسبت به سایر اشکال هروئین ارزانتر و خالص‌تر است. دلیل تیره بودن آن این است که فرآوری آن از طریق ناخالصی هایی که هم شیمیایی و هم باکتریایی هستند انجام می‌شود. شکل جامد هروئین به اندازه هروئین خالص قوی نیست، بنابراین این شکل از هروئین اغلب با اسید و سایر افزودنی‌ها مخلوط می‌شود تا تاثیر آن افزایش یابد. در نهایت، این مواد افزودنی و سایر مواد شیمیایی هستند که به بوی سرکه هروئین کمک می‌کنند.

 

حتما بخوانید: هروئین چیست

 

هروئین که با نام علمی دی استیل مورفین شناخته می‌شود یک مخدر قوی و بسیار اعتیادآور است. این مخدر افیونی اشکال مختلفی دارد اما معمولا بصورت پودری به رنگ سفید یا قهوه‌ای فروخته می‌شود. هروئین در خالص‌ترین شکل خود به صورت پودر سفید خالص به فروش می‌رسد. نوع دیگر آن هروئین سیاه است که کیفیت پایین‌تری دارد. برخلاف هروئین خالص، این نوع ناخالص و ارزان است و معمولا به رنگ سیاه یا تیره است. چیزی که به تشخیص این شکل کمک می‌کند، بوی قوی سرکه آن است.

رنگ تیره هروئین تار سیاه نتیجه پردازش مصنوعی است که بقایایی از ناخالصی های شیمیایی و باکتریایی را به جا می‌گذارد. از آنجایی که شکل جامد آن به اندازه هروئین خالص قوی نیست، تار سیاه با سایر افزودنی‌های اسیدی دستکاری می‌شود تا میزان اثر را افزایش داده و طولانی‌تر کند. این افزودنی ها در ترکیب با سایر مواد شیمیایی اضافه شده به مخلوط، بویی شبیه سرکه ایجاد می‌کنند.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.


7 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند