روش ترک ناس به صورت تضمینی + بدون درد ( ترک ناس چند روز طول میکشد؟ )

ترک ناس

 متأسفانه در حال حاضر مواد مخدر در بین اقشار مختلف جامعه بیشتر از هر زمانی مصرف می‌شوند و حتی تنوع چنین مواد مخدری بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. از جمله مواد مخدری که در سال‌های اخیر بیشتر توسط جوانان مصرف می‌شود، ناس یا همان نسوار می‌باشد، این ماده مخدر در واقع طی فرآوری های خاصی از برگ تنباکو تولید می‌شود.

ترک این ماده مخدر در واقع یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی می‌باشد که در دامان این ماده مخدر گرفتار شده‌اند، ترک کردن ناس در حال حاضر بر اساس متدها و روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد، روش ترک ناس در مقایسه با سایر مواد مخدر بیشتر متفاوت می‌باشد.

این ماده مخدر با اثرگذاری مستقیم روی سیستم‌های عصبی مغز باعث بروز اختلالات گسترده در بخش‌های مختلف بدن می‌شود، شما باید حتماً در زمان مناسب و بر اساس روش تکمیلی نسبت به ترک این ماده مخدر اقدام کنید، در غیر این صورت به احتمال زیاد مجدداً درگیر اعتیاد با این ماده مخدر شوید.

اگر قصد ترک دارید و نمیدانید برای ترک ناس چه باید کرد؟ باید بگوییم ترک‌کردن ناس شامل مراحل مختلفی است که همگی یکی پس از دیگری باید طی شوند، بازگشت به آغوش گرم یک زندگی سالم در سایه آن امکان‌پذیر است.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

روش ترک ناس کدام است؟

 ماده مخدر ناس در مراحل اولیه اعتیاد میزان علائم کمتری را از خود نشان می‌دهد، اما به مرور زمان میزان اعتیاد فرد به این ماده مخدر بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا می‌کند. پژوهش‌های مختلفی در خصوص روش‌های مختلف ترک اعتیاد این ماده در جهان صورت گرفته است و در تمامی روش‌ها مزایا و معایب هر یک از شیوه‌های ترک مخدر ناس در نظر گرفته شده است.

فردی که دچار بیماری اعتیاد است، از شرایط روحی و جسمی متفاوتی برخوردار می‌باشد، به همین علت ترک اعتیاد چنین افرادی باید به شیوه‌ای متفاوت صورت بگیرد، عوارض ترک ناس مانند ترک ماشروم یا هر ماده مخدر دیگری که بر روی ذهن افراد تاثیرگذار است، در روش‌های غیر اصولی به‌مراتب بیشتر است و خطرات جدی فرد را تهدید خواهد کرد.

 اما به طور کلی ترک اعتیاد به ماده مخدر ناس امروزه به دو صورت انجام می‌شود، ماده مخدر ناس تمامی بخش‌های مختلف بدن را درگیر به اعتیاد می‌کند و مهم‌ترین نکته در خصوص ترک این ماده مخدر اقدام به‌موقع و اراده قاطع فرد بیمار می‌باشد، روش‌های اصلی ترک اعتیاد ناس شامل موارد زیر هستند:

 

●ترک ناس در کمپ :

به جرات می‌توان ادعا کرد که بهترین شیوه ترک اعتیاد به ماده مخدر ناس کمپ می‌باشد، کمپ‌های ترک اعتیاد تحت شرایط خاص و ویژه‌ای بیماران معتاد را درمان می‌کنند. همچنین آخرین پژوهش‌های مطالعاتی به وضوح ثابت کرده است افرادی که کمپ را جهت ترک اعتیاد انتخاب می‌کنند، معمولاً احتمال این که مجدداً به مصرف این ماده مخدر ادامه دهند، کمتر می‌باشد. کمپ‌های ترک اعتیاد بر اساس آخرین متدهای جهانی فعالیت خود را دنبال کرده و بر اساس شرایط جسمی و سنی بیمار بهترین راهکار درمانی را انتخاب می‌کنند.

کمپ‌های ترک اعتیاد در طی ۳ مرحله به صورت مجزا و تکمیلی آثار باقی‌مانده از اعتیاد به ماده مخدر ناس را در بدن از بین می‌برند. کمپ‌های ترک اعتیاد معتبر و شناخته شده کشور در گام اول به کمک شیوه‌های جدید سم زدایی بدن را انجام می‌دهند، سموم باقی مانده از مواد مخدر باعث تحریک عصب‌های مغزی می‌شود و در نهایت فرد تمایل دوباره‌ای به مصرف مواد مخدر خواهد داشت.

سم زدایی بر اساس روش‌های متنوع پزشکی باید دنبال شود و هر فردی صلاحیت انجام این شیوه را ندارد. مرحله بعدی در کمپ ترک اعتیاد vip تهران به صورت روانی بیمار را متقاعد می‌کنند که این عادت بد را تکرار نکند.

 مراکز معتبر تحت‌نظر تیم‌های تخصصی روانشناسی این متد را اجرا می‌کنند و در مرحله جهت پیشگیری از ارجاع فرد به دامان اعتیاد پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

 

●ترک ناس در خانه :

از دیگر راه های ترک ناس ، ترک آن در منزل می‌باشد، عده قابل توجهی از افراد فکر می‌کنند که ترک ۱۰۰ درصدی ناس در منزل امکان‌پذیر می‌باشد. در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نیست و ترک در خانه به‌صورت تکمیلی صورت نخواهد گرفت، همچنین ترک ناس در خانه ممکن است، عوارض مختلفی را نیز در پی داشته باشد.

اگر ترک کردن ناس در منزل به صورت قطعی صورت نگیرد، احتمال بازگشت دوباره فرد به اعتیاد وجود دارد برای آنکه بهتر عوارض ناس را درک کنید بهتر است مقاله  ” ناس چیست” را مطالعه فرمایید.

 ترک معمولاً بر اساس قواعد خاصی صورت نمی‌گیرد و در نتیجه فرد با مشکلات مختلفی در طول مدت‌زمان ترک اعتیاد مواجه می‌شود، ترک مخدر ناس در خانه حتی در مراحل ابتدایی ابتلا به بیماری اعتیاد نیز به‌هیچ‌عنوان توصیه نشده و باعث بروز مشکلات گسترده‌ای می‌شود.

 

عوارض ترک ناس :

 بدن شما در اثر درگیری با این بیماری وابستگی بیشتری به مواد معدنی و ترکیبات موجود در ماده مخدر ناس پیدا می‌کند، به همین علت علائم ترک کردن ناس قطعاً سخت خواهد بود. اما شما به کمک ترک این ماده مخدر در کمپ‌های معتبر می‌توانید احتمال بروز این عوارض را تا سرحد قابل توجهی کاهش دهید.

 عوارض ترک ناس در افراد با سنین مختلف و شرایط جسمی گوناگون به شکلی متفاوت بروز پیدا می‌کند، اما هنگام ترک اعتیاد در کمپ‌های معتبر این عوارض بسیار کنترل شده‌تر خواهد بود، از عوارض اصلی ترک مخدر ناس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 -بدن درد

 -تغییرات بدنی

 -احساس درد عضلات و استخوان‌های تحتانی

 -لرزش و اختلال در خواب

 -سرگیجه و سردردهای میگرنی

 -اختلال در دستگاه گوارشی

 -تب و لرز و همچنین عرق سرد

 

ترک ناس چند روز طول میکشد

 

ترک ناس چند روز طول میکشد؟

مدت زمان ترک ناس در مقایسه با سایر مواد مخدر در مدت‌زمان کوتاه‌تری صورت می‌گیرد، ترک مخدر ناس در افراد با شرایط گوناگون در مدت زمان‌های مختلفی صورت می‌گیرد. اما به طور کلی در صورت انتخاب بهترین روش ترک ناس در مدت زمان کوتاه‌تری انجام خواهد شد و همچنین امکان بازگشت دوباره فرد بیمار به مراتب کاهش خواهد یافت، ترک مواد ناس به طور تدریجی و پله‌ای صورت می‌گیرد.

 معمولاً مدت زمان لازم جهت ترک این ماده مخدر عددی بین ۱ ماه تا ۴۰ روز می‌باشد و هر چه قدر میزان همکاری بیمار بیشتر باشد، مدت زمان ترک این ماده مخدر کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین زمان لازم جهت ترک‌کردن ناس در کمپ‌های ترک اعتیاد کمتر می‌باشد، در حالی که در روش‌های خانگی این مدت زمان قطعاً بیشتر است.

 نورو کمپ به عنوان یکی از برترین مراکز ترک اعتیاد در داخل کشور شناخته می‌شود که بستر ترک راحت و آسان را همیشه برای بیماران مبتلا به اعتیاد فراهم می‌کند و با در نظر گرفتن بهترین امکانات رفاهی روند ترک اعتیاد را برای بیماران راحت‌تر کرده است. این مرکز ترک اعتیاد همپا و همراه شما بیماران عزیز همیشه خواهد بود، تا از شر این بلای خانمان‌سوز رهایی پیدا کنید.

 

چه دارویی برای ترک ناس خوبه؟

در سال‌های اخیر داروهایی مختلفی در خصوص ترک اعتیاد به ناس تولید شده‌اند، تمامی این داروها در شرایط مختلف و در دوزهای مشخص باید مصرف شوند. در خصوص پاسخ به پرسش چه دارویی برای ترک کردن ناس خوبه این گونه می‌توان عنوان کرد که بهترین داروهای شناخته شده در زمینه ترک اعتیاد به ناس متادون، بوپرنورفین، نالتروکسان و برخی از شربت‌های مخصوص می‌باشد.

 این داروها عوارض ترک اعتیاد به ناس را کاهش می‌دهند و سموم ناشی از اعتیاد به این ماده مخدر را در بدن دفع می‌کنند. این داروها به صورت عادی بدون تجویز پزشک در اختیار افراد قرار داده نمی‌شود و فقط کمپ‌های ترک اعتیاد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

تلفن مشاوره نوروکمپ

برای دریافت مشاوره بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند