برای مشاوره تماس بگیرید :        02122890020       09123709242

کمپ ترک اعتیاد لاکچری ؛ ترک دائم و بدون درد در کمپ ترک اعتیاد vip

در ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر مسیر سخت و دشواری برای فرد بیمار و خانواده او وجود دارد.

 در کمپ ترک اعتیاد vip تهران، هدف ما ایجاد یک تجربه منحصر به فرد از ترک اعتیاد است. ما تمرکز خود را بر روی ایجاد ترک دائمی انواع مواد مخدر قرار داده‌ایم با کمترین احساس درد و خماری قرار داده‌ایم.

در کمپ ترک اعتیاد خصوصی نوروکمپ، شما با حمایت یک تیم متخصص از روان‌شناسان و پزشکان با تجربه، هر گام از مسیر ترک را به شکل شخصی‌سازی شده و متناسب با شرایط خود تجربه خواهید کرد.

ما به شما یک محیط لوکس و آرام با امکانات بهداشتی و تفریحی ارائه داده‌ایم تا پروسه ترک با کمترین درد و به صورت دائمی انجام شود. برای تماس با کارشناسان نوروکمپ و دریافت مشاوره رایگان بر روی شماره تماس‌های زیر کلیک کنید.

درمان اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد vip

سوء مصرف مواد و اعتیاد به طور حتم بر تمام زمینه‌های زندگی فرد تاثیر می‌گذارد. بسته به ماده خاصی که فرد مصرف کننده به آن اعتیاد دارد، تاثیرات و شدت آن متفاوت خواهد بود. مصرف مواد، می‌تواند زندگی فرد را به سرعت از بین ببرد، روابط او را دچار مشکل کند، سلامتی او را تهدید کرده و در وضعیت تحصیلی و یا شغلی او تاثیر منفی بگذارد.

خوشبختانه با انجام به موقع درمان در یک کمپ ترک اعتیاد تهران که به مقوله سوء مصرف مواد و اعتیاد کاملا مسلط است می‌توان با موفقیت از این ضررها جلوگیری کرد. 

غلبه بر اعتیاد برای اغلب افراد بدون کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه‌ای بسیار دشوار است. کمپ ترک اعتیاد vip نوروکمپ به کسانی که با اعتیاد به انواع مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کنند کمک می‌کند تا به بهبودی کامل دست پیدا کنند. ما معتقدیم اعتیاد یک بیماری است و به دنبال درمان بیماری اعتیاد هستیم.

کمپ ترک اعتیاد vip در تهران

ترک انواع مخدر

متخصصان نوروکمپ به شما در درمان و ترک انواع مواد مخدر با بهترین برنامه شخصی سازی شده کمک خواهند کرد.

ترک با متد پزشکی

پزشکان و متخصصان نوروکمپ با جدیدترین متد پزشکی و درمانی سعی در ریشه یابی و درمان اعتیاد دارند.

مشاوره روانشناسی ترک اعتیاد

جلسات روان درمانی

روان شناسان مستقر در مرکز نورو، وضعیت فرد بیمار را بررسی کرده و جلسات روان درمانی وپزشکی مناسب را برای بیمار در نظر میگیرند

کمپ ترک اعتیاد در تهران

برنامه غذایی کمپ ترک اعتیاد

برنامه غذایی کمپ ترک اعتیاد خصوصی با توجه به نیازهای غذایی بدن یک فرد درگیر اعتیاد تهیه میشود.

شماره کمپ ترک اعتیاد تهران

برای ارتباط سریع با کمپ ترک اعتیاد با شماره کمپ ترک اعتیاد تهران 22890020 -021 تماس بگیرید .

مراجعه کننده
0
نظرات مشتریان
0 +
مشتریان راضی
0 %

کمپ ترک اعتیاد vip و لاکچری تهران

 

ما می‌دانیم که غلبه بر اعتیاد به مواد مخدر تا چه حد دشوار است و بنابراین برنامه‌های درمانی ایجاد کرده‌ایم که هدف آن کمک به افراد برای یادگیری مهارت‌های لازم برای از بین بردن اعتیادشان و قدم برداشتن به سوی یک زندگی تازه و متحول شده است. زندگی‌ای سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت.

همچنین برای بسیاری افراد فهمیدن اینکه یکی از اعضای خانواده یا یکی از نزدیکان دچار اعتیاد شده است می‌تواند بسیار دردناک باشد.

به احتمال زیاد در این شرایط دچار سردرگمی و نگرانی می‌شوید و یا حتی ممکن است از رفتارهای او عصبانی شوید اما باید بدانید برای پایان دادن به اعتیاد، او به کمک نیاز دارد و بهترین گزینه در این شرایط برای ترک اعتیاد به صورت بدون بازگشت و اصولی مراجعه به بهترین کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران است.

مراحل ترک در کمپ ترک اعتیاد خصوصی 

انتخاب یک کمپ ترک اعتیاد لاکچری در تهران که شرایط مناسب، که عزیزانمان را با حال مریض به دست آنها بسپاریم بسیار سخت می باشد و طبیعی است که بخواهیم سخت گیری لازم را در این مورد داشته باشیم.

در بین انواع کمپ های موجود بهتر است برای انتخاب بهترین کار این است که ابتدا از امکانات و شرایط داخلی کمپ اطلاع پیدا کنید و سپس با مشاوران و پرسنل این کمپ ها صحبت کرده و مشاوره لازم را دریافت کنید و در گام آخر که بسیار هم مهم است افرادی را پیدا کنید که در آنجا درمان شده اند و نظراتشان را در مورد شرایط بپرسید تا بتوانید بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران را بیابید. هرچند این فرآیند سخت به نظر می رسد اما قطعا برای سلامت فرزندتان ضروری است.

اگر درآمد بالایی دارید و یکی از دغدغه های شما امکانات کم کمپ های دولتی میباشد، توصیه میکنیم که کمپ ترک اعتیاد لاکچری را انتخاب کنید. تا در بهترین شرایط پروسه درمان را سپری کنید.

مراحل ترک در نوروکمپتوضیحات
سم زدایی با متد پزشکیبا استفاده از امکانات رفاهی و تجویز پزشکان متخصص سم زدایی با کمترین درد انجام میشود
ترک دائم اعتیادبا استفاده از روان درمانی در ترک اعتیاد و جلسات مشاره فردی و گروهی تیم نوروکمپ سعی در ترک دائمی اعتیاد دارند
پیگیری بعد از ترک اعتیادبا پیگیری های بعد از ترک اعتیاد و برگزاری جلسات دوره ای مانع از بازگشت به اعتیاد خواهیم شد

امکانات تفریحی کمپ ترک اعتیاد لاکچری

وسایل تفریحی مانند میز بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی، کنسول بازی‌های کامپیوتری و همچنین انجام بازی‌ها و سرگرمی‌های گروهی آموزشی بخشی از این برنامه‌های رفاهی است که سپری کردن این دوران را برای افراد آسانتر می‌کند.

علائم دوران سم زدایی برای بسیاری افراد ناخوشایند است. استفاده از امکاناتی که در مجموعه نوروکمپ فراهم شده است می‌تواند در کم کردن این علائم موثر باشد.

از دیگر خدمات کمپ ترک اعتیاد vip تهران که به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تدارک دیده شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کلاس‌های آموزشی
  • درمان پزشکی
  • میز کار
  • امکانات رفاهی
  • امکانات تفریحی
  • اقامت به صورت هتلینگ
  • امکانات ورزش و تقویت جسمانی
  •  خدمات بهداشتی 

هزینه کمپ ترک اعتیاد در تهران بنا به شرایط کمپ و امکانات آن متفاوت است. این هزینه ها در نوروکمپ براساس مصوبه سازمان بهزیستی است.

ترک در کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

مراحل ترک در کمپ ترک اعتیاد لاکچری تهران نورو در سه مرحله‌ی اساسی صورت می گیرد ابتدا با ورود و پذیرش بیمار پزشکان متخصص عمومی و روان پزشک مجموعه با او ملاقات خواهند کرد و بررسی های لازم از بابت مدت طول درمان و داروهای مورد نیاز انجام خواهد شد. 

سپس فرد بیمار به بخش سم زدایی منتقل می‌شود. در بخش سم زدایی به پروسه خارج کردن مواد مخدر از بدن فرد مصرف کننده می‌پردازند. در این مدت فرد بیمار با دردهای بدنی مواجه میشود که توسط پزشک متخصص داروهایی باری کاهش درد و راحت تر کردن طول درمان به او پیشنهاد خواهد شد. 

پس از گذراندن پروسه درمان نوبت به ترک روانی ماده مخدر میرسد که یکی از مهم‌ترین مراحل در ترک می باشد در این دوران فرد مصرف کننده به بخش عمومی منتقل می شود روان شناس این بخش تلاش می‌کند تا با برگزاری جلسات روان‌درمانی فردی و خانوادگی به ترک کامل این بیماری کمک می کنند. 

بعد از گذراندن دوره ترک روانی فرد بیمار مرخص می شود و سپس دوره پس از درمان آغاز میشود در ای دورانم با برگزاری جلسات هفتگی و پیگیری بیماران ترک دائمی مواد مخدر رقم خواهد خورد. 

دسترسی سریع به کمپ ترک اعتیاد vip نورو

19 پاسخ

    1. امن ترین و کوتاه ترین راه بستری شدن دریک مرکز اقامتی است که خدمات تخصصی درمان اختلال مصرف مواد و اختلال سوء مصرف دارو را به طور تمام و‌کمال ارائه میدهد

  1. سلام من میخواستم ببینم امکانات کمپ ترک اعتیاد خصوصی شما به چه صورته برای ترک اعتیاد به متادون هم فعالیت می کنید؟

    1. سلام.برای ترک متادون از چه روشی استفاده میکنید؟ آیا امکان استفاده وی آی پی و جکوزی در دوره سم زدایی و تحمل درد وجود داره؟ حدود هزینه چقدره؟

      1. سلام دوست عزیز
        برای راهنمایی بهتر و اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید. ما تا اخر این مسیر همراهتون هستیم

        تلفن تماس :
        021-22890020
        09123709242
        09903709242

  2. واقعا کمپ بسیار لاتی و بااحترام برخورد و واقعا کمک کننده فرد آسیب دیده هستند هم فرد آسیب دیده هم خانواده فرد آسیب دیده
    سطح 1 تهران بقیییه کمپ ها سوءتفاهمه
    شا مهدی یدونه👋
    محمدرضا نیکنام

  3. سلام میخاستم بدونم هزینه هر دوره درمان شما چقدره اگه دوره هاتون ۲۱روزه هستش چقدره هر دوره هزینش یا هر چند روز هستش یک دوره چقد میشه هزینش ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام
      جهت اطلاع از هزینه های اقامت در نورو‌کمپ لطفا با شماره تلفن:
      02122890020
      تماس بگیرید همکاران بنده پاسخگوی شما خواهند بود

    1. سلام
      جهت اطلاع از هزینه های اقامت در نورو‌کمپ لطفا با شماره تلفن:
      02122890020
      تماس بگیرید همکاران بنده پاسخگوی شما خواهند بود

  4. سلام و درود
    مرکز vip برای خانم ها هم دارید ؟
    گل میکشم می خوام تا خانواده ام نفهمیدن ترک کنم ترکش چقدر طول میکشه الان حدود یک ساله درگیر هستم و همش میترسم خانواده ام بفهمند تو رو خدا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *